  • 41. Data: 2005-10-05 06:32:31
    Temat: Re: "Psychole od Rydzyka"
    Od: "GT" <g...@c...op.pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał :

    > Nie odrobiłeś lekcji. Grupy już się moderuje.

    Nie odrobiłem, bo nauczyciel nie zadał pracy domowej.
    Jestem ignorantem. Jak zgłosić żądanie skasowania posta?

    Pozdrowienia
    GT

  • 42. Data: 2005-10-05 06:33:52
    Od: "GT" <g...@c...op.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał :
    > Jest. Taka możliwość jak najbardziej istnieje, w końcu to tylko
    > posty. Tyle że jakoś nie sądzę, żeby ktoś się tobą na tyle miał
    > przejąć, żeby kasować.

    Mną się nie trzeba przejmować, choć niektórzy to robią. Ale ja czasem się
    przejmuję i chciałbym zgłosić do wykasowania coś co mi nie odpowiada.

    GT

  • 43. Data: 2005-10-05 06:34:21
    Od: "GT" <g...@c...op.pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał :
    > "ladnie sie nam Pan tu przedstawil, przed milionami sluchaczy..."

    W jakim radiu to czytali?

    GT

  • 44. Data: 2005-10-05 06:35:15
    Od: "GT" <g...@c...op.pl>

    Użytkownik "Leszek" <l...@n...fm> napisał :
    > Powinno być: idioto i psycholu;))

    Zabronione to jest przepraszam?
    BTW, dziękuję za komplementy.
    GT

  • 45. Data: 2005-10-05 06:36:24
    Od: "GT" <g...@c...op.pl>

    Użytkownik "mandragora" <a...@a...pl> napisał :
    > Choc z czescia zacytowanego przez Ciebie zaiwadomienia sie nie zgadzam
    > uwazam, ze sluszne jest porusznie tego tematu.
    [...]
    Warto iść pod prąd by znaleźć choć jedną osobę, która wykaże się
    zrozumieniem.

    Pozdrawiam
    GT

  • 46. Data: 2005-10-05 06:41:24
    Od: "GT" <g...@c...op.pl>

    Użytkownik "ghostrider" <g...@g...net> napisał :
    > i tak wiedzielismy ze jestes chory psychicznie i sie obrazisz... psycholu!

    Przepraszam, czy to rzeczywiście jest grupa pl.soc.prawo, czy też
    pl.uja.hu.je.w.gn.oj?
    Nie życzę ci, żebyś spotkał na swojej drodze prawdziwego psychola, bo
    zamknie cię w starym zamczysku i będzie cię karmił twoim własnym członkiem
    krojonym na plasterki i smażonym na wolnym ogniu.

    GT

  • 47. Data: 2005-10-05 06:56:04
    Od: "GT" <g...@c...op.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał :
    > Na moje oko, to psychiatra, który wydał opinię że jesteś już
    > zdrowy, powinien stracić prawo do wykonywania zawodu...

    A kto mówi, że ja jestem zdrowy? Jestem naznaczony taką chorobą do końca
    życia i zawsze możliwy jest jej nawrót, jak w każdej chorobie.
    Daj mi zaświadczenie, że jestem zdrowy, a pozwę szpital i psychiatrów,
    którzy orzekli moją chorobę i zmarnowali mi życie.

    GT

  • 48. Data: 2005-10-05 07:09:32
    Od: "GT" <g...@c...op.pl>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał :
    > Możliwe, ale nie na tej grupie.

    Uprzejmie proszę o wskazanie odpowiedniej i już mnie tu nie ma.

    > Nikt normalny nie chwali się swoją chorobą, żadną.

    Polskie prawo umożliwia mi chwalenie się moją chorobą. Orzeczenie o
    niepełnosprawności zawiera odnośniki do przepisów, które dokładnie podają
    rodzaj schorzenia.

    > A więc twierdzisz, że osoby o których mówił Wałęsa są chore psychicznie?
    > A nie ujawniasz ty przypadkiem tajemnicy lekarskiej?

    Poszukuję dokładnej definicji słowa "psychol". Słownik poprawnej polszczyzny
    podaje, że "psycho-" odnosi się do wszystkich zagadnień dotyczących
    psychiki. Zamierzam zakupić jako dowód film DVD pt: "Psychol", przypuszczam,
    że jest to określenie psychopatycznego mordercy.

    > A teraz bardziej serio. Wałęsa nigdy nie powiedział, że oto stawia
    > diagnozę medyczną i u tej czy innej osoby stwierdza taką to a taką chorobę
    > psychiczną.

    Pan Wałęsa nie posiada umiejętności czytania ze zrozumieniem. Nie jest ważne
    co mówi, ważne co stanowią przepisy.

    > Podobnie jak w reklamie z "wariatami drogowymi" w ogóle nie
    > chodzi o osoby chore w sensie medycznym (medycyna nawet nie używa takich
    > terminów jak wariat czy psychol) tylko o wariatów w rozumieniu potocznym,
    > czyli ludzi zachowujących się nieracjonalnie, nierozsądnie, absurdalnie,
    > głupio czy jak to jeszcze nazwać.

    Sprawa "wariatów drogowych" już jest przegrana przez PZU, Wyborcza napisała
    o tym, że "akcja uwłacza chorym psychicznie".

    > Jeśli zawiadomienie z pierwszego postu potraktowac serio to znaczy, że
    > autor uznaje/potwierdza, że "poszkodowane" osoby NAPRAWDĘ są chore
    > psychicznie. Dopiero wtedy miałoby sens rozważanie poszczególnych
    > zarzutów.

    Właśnie o to mi chodzi - czy Wałęsa użył potocznej, ale jednak diagnozy
    choroby psychicznej. Nie jestem prawnikiem i nie wiem, czy można tak
    zinterpretować ten przepis, ale dostrzegam pewne możliwości.

    > Wielką zaletą języka polskiego jest wieloznaczność wyrazów, bogactwo
    > przenośni, i innych środków wyrazu. Jeśli ktoś ma z tym problemy to
    > znaczy, że zmarnował czas spędzony w szkole podstawowej.

    Właśnie przez wieloznaczność można popełnić błąd i urazić kogoś. Szkoła
    podstawowa nie uczy takich rzeczy, nawet technikum nie uczy, czego
    najlepszym przykładem jest pan Wałęsa. Trzeba być dobrym prawnikiem, żeby
    badać takie niuanse.

    GT

  • 49. Data: 2005-10-05 07:16:09
    Od: "GT" <g...@c...op.pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@n...googlemailu> napisał :
    > A teraz zgadnij, ktore z powyzszych dzialan uprawia ow pieniacz, ktorego
    > probujesz bronic.

    Niektórzy widzą tylko pianę w kącikach ust mówiącego, a nie rozumiejąc co
    mówi nazywają go pieniaczem. Na miano pieniacza nie zasłuży tylko ten, kto
    się nie odzywa w ogóle. Na forum publicznym zawsze znajdzie się ktoś, dla
    kogo staniemy się pieniaczem.

    GT

  • 50. Data: 2005-10-05 07:17:45
    Od: "GT" <g...@c...op.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał :

    > Słowem: cała afera z poniżaniem osób _chorych_ psychicznie to dęcie
    > w tubę i bicie piany przynoszące w społecznym odbiorze chorym więcej
    > szkody niż pożytku.

    Przyznaję, że biję pianę. Oraz, że coraz bardziej mnie to wciąga.
    P.S. Trzepaczkę wypracował Sejm.

    GT