  • 11. Data: 2007-10-26 18:17:29
    Temat: Re: Psy sąsiada zagryzły mi kota
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Olgierd pisze:

    > Byś się zdziwił co potrafi kot.

    Wiem. Mam 3 koty. Dziwie się że nie uciekł ;)

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 12. Data: 2007-10-26 18:23:21
    Od: M&C <c...@C...pl>

    Olgierd pisze:

    > Byś się zdziwił co potrafi kot.

    To był pers, im "nie wypada" ;-)

    Marzena
    --
    Robótki Marzeny
    http://fanturia.googlepages.com/home

  • 13. Data: 2007-10-26 18:25:15
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    > Zapewne to że właściciel psów w tym samym czasie "widział" je gdzie
    > indziej ;)

    Najlepiej je uśpić tak na dobę albo dwie i przyznać się do otrucia.Wtedy
    właściciel oskarży o zabójstwo psów podając motyw otrucia i tym samym
    przyzna się do zagryzienia kota. Psy zmartwychwastaną i mamy zeznanie.

  • 14. Data: 2007-10-26 18:27:02
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jacek pisze:

    > Najlepiej je uśpić tak na dobę albo dwie i przyznać się do otrucia.Wtedy
    > właściciel oskarży o zabójstwo psów podając motyw otrucia i tym samym
    > przyzna się do zagryzienia kota.

    To właściciel jednak zagryzł tego kota ;) ?

  • 15. Data: 2007-10-26 18:29:52
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    > To właściciel jednak zagryzł tego kota ;) ?

    Oczywista oczywistość. Posłóżył się narzędziem zbrodni w postaci dwóch psów.

  • 16. Data: 2007-10-26 18:31:55
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jacek pisze:

    > Oczywista oczywistość. Posłóżył się narzędziem zbrodni w postaci dwóch psów.

    A powiedz mi jeszcze czy można się posłużyć narzędziem "nieumyślnie" ?

  • 17. Data: 2007-10-26 18:38:58
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    > A powiedz mi jeszcze czy można się posłużyć narzędziem "nieumyślnie" ?

    Takie psy powinny być w kagańcu, więc umyślnie zdjął kagańce, aby poszczuć
    kota.
    Szkoda tylko, że uciekły, bo mógł je zlikwidować w obronie własnej na swoim
    podwórku. Ale co się odwlecze to nie uciecze. Przyjdą jeszcze...

  • 18. Data: 2007-10-26 18:58:54
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jacek pisze:

    > Szkoda tylko, że uciekły, bo mógł je zlikwidować w obronie własnej na swoim
    > podwórku. Ale co się odwlecze to nie uciecze. Przyjdą jeszcze...

    Rozumiem że kota żal, ale psów nie ?
    To psia natura. Odpowiedzialny jest co najwyżej właściciel, ale to nie
    powód by zabijać psy.

  • 19. Data: 2007-10-26 19:18:36
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 26 Oct 2007 07:53:21 -0700, b...@g...pl napisał(a):

    > Czy musze dochodzić
    > swoich praw z oskarżenia prywatnego?

    Musisz - pilnować zwierzaka na drugi raz. I tyle.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 20. Data: 2007-10-26 19:29:16
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > Rozumiem że kota żal, ale psów nie ?
    > To psia natura. Odpowiedzialny jest co najwyżej właściciel, ale to nie
    > powód by zabijać psy.

    Dziś wataha zagryzła kota a jutro zagryzie dziecko, bo nie zdąży uciec.

    To co do więzienia chcesz zamknać psy ? W takim razie należy je porwać i
    oddać do najgorszego schroniska gdzieś daleko. Ewidentnie psy wiedziały, że
    czynią zło, gdyż szybko uciekły gdy zobaczyły właściciela. Były świadome
    swojego przestępstwa.