    Date: Thu, 15 Jul 2010 09:58:06 +0200
    From: djs <d...@W...poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Psy na podwórku i pogryzienie

    Witam!

    Może ktoś będzie się orientował jak wygląda sytuacja kiedy mam psy na
    swoim podwórku, podwórko ogrodzone, bramka zamknięta i oznakowana
    tabliczką z "niebezpiecznymi psami" i wejdzie mi ktoś obcy a psy go pogryzą.
    Z tego co mówił mi dzisiaj policjant (jedna "suczka" ugryzła pijanego
    gościa nachylającego się przez płot), to nawet jak ktoś wejdzie mi na
    podwórko nieproszony to odpowiadam za pogryzienie przez psa.

    Gdybym nie miał psów to by mnie sąsiedzi w jedną noc wynieśli - po
    pegierowska wioska która dalej żyje tak jak za komuny - "wszystko nasze"
    i psy to konieczność.

    To prawda co mówił policjant?

    --
    AMD Phenom II X2 550BE @ x4, Asus M4A77D, 4GB A-Data EXTREME DDR2 800+