  • Data: 2010-07-16 07:06:26
    Temat: lekko ot: to jak bronic swojego terenu legalnie?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    mozna wyprosic goscia
    jak nie zareaguje wezwac policje

    mozna miec agencje ochrony i oni zareaguja ale
    a)2-5 minut czas reakcji
    b) na wiosce dalej od cywilizacji male szanse zeby agencje oferowaly uslugi
    (za duze dystanse i za male zageszczenie)

    wiec jak obronic sie gdy nie ma nas w domu? zawsze myslalem ze pies to dobre
    rozwiazanie w takim wypadku. nie mam takich problemow - nie mam ani psa ani
    nie mieszkam w niepewnej okolicy. natomiast mnie to ciekawi. myslalem ze jak
    sa ostrzezenia na plocie czytelne, plot szczelny i pies na terenie
    jednoczesnie z intruzem ktory pokonal zabezpieczenie w postaci plotu, to
    intruz pakuje sie na wlasne ryzyko.

    a tu sie zdziwilem...
    wiem ze nie mozna podlaczac plotu pod prad bo to moze zabic - zwlaszcza jak
    idiota podlaczy 220 a nie pastucha. ale pies? i to juz po pokonaniu
    ogrodzenia?

    w sadzie nie dałoby się z tego wybronic łatwo?