  • 21. Data: 2007-01-06 14:12:28
    Temat: Re: Przyznanie się obrońcy
    Od: "TomTom" <t...@m...pl>

    Użytkownik "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:19igttvw48or2$.1uz1uj360x4e6$.dlg@40tude.net...

    > Czy wszystko co mówisz adwokatowi jest zeznaniem?

    W pewnym sensie tak! Gdy popełnię przestępstwo i opowiem znajomemu ze
    szczegółami, a ten pójdzie na policje i sprzeda temat, to jak myślisz,
    złapią mnie, udowodnią, skażą?

    mk

  • 22. Data: 2007-01-06 17:04:10
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 6 Jan 2007 15:12:28 +0100, TomTom napisał(a):

    > W pewnym sensie tak! Gdy popełnię przestępstwo i opowiem znajomemu ze
    > szczegółami, a ten pójdzie na policje i sprzeda temat, to jak myślisz,
    > złapią mnie, udowodnią, skażą?

    Nie skażą - bo nie dość że nie mówiłeś tego pod przysięgą, to jeszcze
    masz swoje słowo przeciwko jego więc to co on powie nie będzie wiarygodne.
    No chyba że przeprowadzą śledztwo i znajdą inne dowody lub przyznasz się
    na przsłuchaniu - ale wtedy skażą Cię na ich podstawie.
    To co powie znajomy może być co najwyżej powodem do uznania Cię
    za podejrzanego.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 23. Data: 2007-01-06 17:10:47
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    Użytkownik "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał
    w wiadomości news:vre1b76vt6hn$.1wypw4j9adi9k$.dlg@40tude.net...
> [...]
    > na przsłuchaniu - ale wtedy skażą Cię na ich podstawie.
    > To co powie znajomy może być co najwyżej powodem do uznania Cię

    Czy jakikolwiek oskarżony zeznaje pod przysięgą? Więc uznają Cię za
    podejrzanego i szukają dowodów i jakieś cienki poszlaki mogą znależć, wtedy
    ten pacjent zeznaje pod przysięgą, komu wtedy mogą dać wiarę?. Wszystko
    sprowadza się do tego by w przypadku nie przyznania się do winy nikomu nie
    mówić prawdy!!
    mk

  • 24. Data: 2007-01-07 11:55:57
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    mirekk wrote:
> [...]
    > wtedy ten pacjent zeznaje pod przysięgą, komu wtedy mogą dać wiarę?.
    > Wszystko sprowadza się do tego by w przypadku nie przyznania się do

    Sorry, ale albo napisz ile masz C2H5OH we krwi albo wytłumacz o co Ci
    powyżej chodzi, bo za cholerę nie mogę zrozumieć z tego chaosu :)

    > mk

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 25. Data: 2007-01-07 11:56:34
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    TomTom wrote:
> [...]
    >
    > W pewnym sensie tak! Gdy popełnię przestępstwo i opowiem znajomemu ze
    > szczegółami, a ten pójdzie na policje i sprzeda temat, to jak myślisz,

    A jeśli ktoś sobie wymyśli, że kogoś zamordowałeś, pójdzie na policję i
    sprzeda temat, to jak myślisz, złapią Cię, udowodnią, skażą?

    > mk

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 26. Data: 2007-01-07 12:18:15
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> napisał w
    wiadomości news:enqn47$20l$1@news.dialog.net.pl...

    > Sorry, ale albo napisz ile masz C2H5OH we krwi albo wytłumacz o co Ci
    > powyżej chodzi, bo za cholerę nie mogę zrozumieć z tego chaosu :)

    Poczytaj może wszystkie posty :)

    mk

  • 27. Data: 2007-01-07 12:23:40
    Od: "mirekk" <m...@a...pl>

    Użytkownik "Wojciech "Spook" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl> napisał w
    wiadomości news:enqn5c$20r$1@news.dialog.net.pl...

    > A jeśli ktoś sobie wymyśli, że kogoś zamordowałeś, pójdzie na policję i
    > sprzeda temat, to jak myślisz, złapią Cię, udowodnią, skażą?

    Jeśli w pobliżu popełni ktoś morderstwo, a sprawcy nie będą mieli to przyjdą
    do Ciebie i jak będziesz stawiał opór to pierdolną Cię na glebę, zwiążą i
    zawiozą na przesluchanie. I jeśli będą poszlaki, że to mogłeś zrobić to nie
    chciał bym być na Twoim miejscu :-)

    mk