  • 1. Data: 2007-01-21 11:34:55
    Temat: Przyzanie sie do winy = zmiana srodka zabezpieczajacego
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Czy wypuszczenie zaraz po tym jak sie przyznal do winy, czlowieka z
    pzpnu z resztu jest jest przypadkiem przyznania sie do tego iz
    zastosowano ten srodek tylko dlatego ze czlowiek podejrzany o
    popelnienie przestepstwa KORZYSTAL Z PRZYSLUGUJACYCH mu prawnien?

    P.

  • 2. Data: 2007-01-21 13:04:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tylko dlatego ze czlowiek podejrzany o popelnienie przestepstwa KORZYSTAL Z

    Niekoniecznie. Z chwilą przyznania się do winy i ujawnienia wszelkich
    okoliczności ustały przesłanki procesowe do zastosowania tymczasowego
    aresztowania i tyle.

  • 3. Data: 2007-01-21 18:22:54
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 21 Jan 2007 14:04:00 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Niekoniecznie. Z chwilą przyznania się do winy i ujawnienia wszelkich
    > okoliczności ustały przesłanki procesowe do zastosowania tymczasowego
    > aresztowania i tyle.

    Mnie natomiast interesuje coś innego. Żelazko wyszedł, chociaż sprawy które
    go dotyczą są całkiem świeże i śmiało można powiedzieć, że może on mataczyć
    - np. zadzwonić, spotkać się z kimś, ustalić wspólną wersję zeznań, itp
    itd. Natomiast Wachowski siedzi, chociaż sprawa za którą go ścigają
    wydarzyła się kilka lat temu, w kraju zmieniła się władza,
    świadek/poszkodowany złożyli bardzo obszerne wyjaśnienia i na logikę - nie
    ma możliwości, żeby on mógł cokolwiek tu zmienić.

    Gdzie tu sprawiedliwość?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2007-01-21 19:15:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Gdzie tu sprawiedliwość?

    Może dziejowa? A poważnie, to nie znamy szczegółów tych spraw. Postępowanie
    przeciwko Wachowskiemu toczy się od dawna. Mogli mieć jakieś sensowne dowody.
    Sprawa w PZPN jest świeża. Może poza wyjaśnieniami podejrzanego jest tam
    niewiele. Zbyt mało, by sąd dał areszt.

  • 5. Data: 2007-01-21 19:51:05
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    >
    > Niekoniecznie. Z chwilą przyznania się do winy i ujawnienia wszelkich
    > okoliczności ustały przesłanki procesowe do zastosowania tymczasowego

    no jaj sobie nie rob, a co mu szkodzi podac inne okolicznosci
    wymyslone?, jest to mocno naciagane,

  • 6. Data: 2007-01-21 20:44:25
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    scream wrote:
    > Gdzie tu sprawiedliwość?

    NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA

    Pozdrawiam -- (BP, NMSP) -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 7. Data: 2007-01-21 21:00:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > no jaj sobie nie rob, a co mu szkodzi podac inne okolicznosci wymyslone?, jest
    > to mocno naciagane,

    Teoretycznie te inne wymyślone okoliczności powinny się zgadzać z jakąś tam
    cząstkową wiedzą organu procesowego.

  • 8. Data: 2007-01-21 21:58:05
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w

    > Teoretycznie te inne wymyślone okoliczności powinny się zgadzać z jakąś
    > tam cząstkową wiedzą organu procesowego.

    te okolicznosci wchodza w zakres matactwa bo inna przeslanka nie wchodzi
    tu w gre a chec matactwa nalezy udowodnic (nie jest nia odmowa zeznan,
    cytowalem juz wiarygodna literature) dlatego tu az sie prosi o
    'interwencje'.