eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzyspieszenie zasądzonego przez sąd obowiazku naprawienia szkody przez sprawcę › Przyspieszenie zasądzonego przez sąd obowiazku naprawienia szkody przez sprawcę
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przyspieszenie zasądzonego przez sąd obowiazku naprawienia szkody przez
    sprawcę
    Date: Wed, 7 Jul 2010 21:51:25 +0200

    Sąd prawomocnym wyrokiem zasądził od skazanego obowiązek naprawienie
    szkody. Jako, ze pokrzywdzonych jest kilkudziesięciu na kwoty 500-2.000 zł,
    więc dał skazanemu na to trzy lata. Szukam pomysłu na spowodowanie, by
    skazany jednak nieco szybciej wywiązał się ze zobowiązania, albo jakiegoś
    sposobu za zabezpieczenie tych roszczeń, bo skazany jest w wieku podeszłym
    i może nie dożyć ustalonego terminu, a trudno ścigać spadkobierców za
    głupotę dziadka. Skazany posiada majątek, ale w trakcie postępowania nie
    zastosowano tymczasowego zajęcia mienia. Przejrzałem kodeksy, ale jakoś nie
    wpadła mi w oko furtka, by teraz po uprawomocnieniu się wyroku zastosować
    to. Moze ktoś ma jakieś doświadczenia.