    Date: Wed, 10 Dec 2008 14:23:47 +0100
    From: "Kamil K." <n...@i...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przyjete zazalenie - co dalej?

    Witam, jakis czas temu pisalem na grupie o moich problemach zwiazanych z
    brakiem mozliwosci przywrocenia terminu odwolawczego
    Temat byl poruszany tutaj:
    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/24954f07902c5b51?q=termin+odwolawczy#d0f
    c77cff7e5ec97

    Niedowiarkom dziekuję ;P

    Sprawa teraz wyglada tak. Zlozylem wniosek o przywrocenie terminu
    odwolawczego tlumaczac sie tym, ze nie bylem informowany nalezycie o
    postepie w mojej sprawie. Sad za pierwszym razem nie przyznal mi racji.
    Zlozylem wiec zazalenie z prosba o wstrzymanie zasadzonej kary oraz
    przywrocenie terminu odwolawczego. Tym razem sad poinformowal mnie o
    przyjeciu zazalenie i przeslaniu akt do sadu.

    Tylko teraz pytanie: Rozumiem ze od momentu odebrania pisma mam 7 dni na
    odwołanie sie od wyroku czy moze juz nic nie musze robic i sad sam
    wyznaczy termin rozprawy ??

    Pozdr