  • 51. Data: 2019-08-08 00:41:19
    Temat: Re: Przygotowywał zamach na Sejm. Brunon K. zmarł w więzieniu
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-08-07, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik przemek napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Grube blachy to jednak wieksza ilosc odlamkow i grozniejszych ... o
    > ile da rade pokawalkowac.

    > SKOT moze i zwraca uwage, ale w czym problem ?

    Czy tak zwraca uwagę? Mało to pod sejmem bywało policji i służb
    mundurowych? To może i przyjechaliby Skotem.

    --
    Marcin

  • 52. Data: 2019-08-08 00:55:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.08.2019 o 00:08, RadoslawF pisze:

    > Nie miał dojścia do sprawnej.
    > Lub nie miał kasy na sprawny.

    Skoro zamierzał się tam wysadzać, to mógł kredyt wziąć.

  • 53. Data: 2019-08-08 01:27:34
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    > Skoro zamierzał się tam wysadzać, to mógł kredyt wziąć.

    Skoro zamierzał się wysadzać to mógł nie mieć zdolności kredytowej. :-)
    http://wojsko.com.pl/skot-ot-64-transporter-opancerz
    ony-p-6697.html

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2019-08-08 06:34:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Wygląda całkiem solidnie: https://goo.gl/maps/LE7PVrpchAzjm8nK6

    To od czasu jak się suwerena boją.

    A teraz (wtedy)?
    https://www.google.com/maps/@52.2250292,21.0269642,3
    a,75y,31.52h,79.7t/data=!3m7!1e1!3m5!1swrebT7DwMrdhp
    atyizOv1Q!2e0!5s20170501T000000!7i13312!8i6656

    --
    Shrek

  • 55. Data: 2019-08-08 09:19:00
    Od: p...@g...com

    --Skoro zamierzał się tam wysadzać, to mógł kredyt wziąć.

    poreczenie dalo mu 4 pozostalych czlonkow organizacji terrorystycznej :-)

  • 56. Data: 2019-08-08 09:42:38
    Od: p...@g...com

    https://www.newsweek.pl/polska/nacjonalistyczne-moty
    wy-brunona-k/9x5p1t4

    ABW dalo dupy w sprawie Amber Gold, szykuje sie reforma a tu cudownym, przypadkowym
    zbiegiem okolicznosci trafia sie nasz krajowy super bomber na miare Osamy czy
    Brejvika ? no patrz somsiedzie co za szczescie dla ABW :-)

    Prokuratura (oczywiscie bezinteresownie) staje po stronie ABW

    https://www.newsweek.pl/polska/nacjonalistyczne-moty
    wy-brunona-k/9x5p1t4

    Szef Prokuratury Apelacyjnej w Krakowie Artur Wrona wysoko ocenił współpracę ABW i
    prokuratury. Apelował do decydentów o niewprowadzanie zmian w uprawnieniach ABW.
    "Uważam, że funkcjonariusze Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego winni mieć
    uprawnienia, które posiadają również w chwili obecnej" - ocenił Wrona.
    "Po aferze Amber Gold pojawiły się głosy o reorganizacji służb, również ABW. Mam apel
    do osób odpowiedzialnych za tworzenie prawa, aby działania ustawowe gruntownie
    przemyśleć w tym zakresie" - powiedział. "Poza moją wyobraźnią pozostaje kwestia
    prowadzenia tego rodzaju śledztwa bez udziału funkcjonariuszy ABW i funkcjonariuszy,
    którzy są uprawnieni do działań również o charakterze procesowym. Abyśmy sprawnie na
    takie zagrożenia reagowali, agencja potrzebuje mieć odpowiednie uprawnienia" -
    podkreślił.

    czyli Brunon ma przeciwko sobie ABW i prokuraturę pozostaje już tylko sad

  • 57. Data: 2019-08-08 09:58:04
    Od: p...@g...com

    Agencja chce sukcesu

    Prokurator Artur Wrona, opowiadając podczas konferencji prasowej o Brunonie K.,
    zaapelował przy okazji, aby nie odbierać ABW uprawnień śledczych. Później przyznał,
    że apel był niepotrzebny, wygłosił go sam z siebie i nie spełniał niczyjej prośby.

    i ja mu wierze bo to dobry i prawdomówny człowiek jest :-)

    ABW spektakularny sukces był potrzebny jak tlen, bo wokół tej służby robiło się coraz
    duszniej. Media już kilka lat temu w sensacyjnym tonie ujawniały związki szefa ABW
    gen. Krzysztofa Bondaryka z operatorem telefonii cyfrowej, u którego pracował w
    okresie, kiedy po kilku latach pracy w UOP (poprzedniku ABW) odszedł ze służby.
    Krytykowano wysokość odprawy, jaką dostał, wietrzono nieczyste intencje przy
    transakcji nabycia służbowego samochodu przez Bondaryka. Ostatnio krytycznie oceniono
    brak aktywności ABW podczas afery Amber Gold.

    Dla ABW Kwiecień jest najpoważniejszym przypadkiem terrorysty unieszkodliwionego
    przez tę służbę w Polsce. Agencja nie zgadza się z zarzutami, że przypadek ten sama
    wykreowała, a niegroźny maniak broni i materiałów wybuchowych stał się ofiarą
    politycznej gry.

    i tez wypada im uwierzyć :-)

  • 58. Data: 2019-08-08 09:59:24
    Od: p...@g...com

    Z kolei Bogdan Święczkowski, były szef ABW zwraca uwagę, że proces od początku budził
    wątpliwości. Wskazuje też, że powinien być jawny.

    - Ta sprawa od początku do końca miała w moim najgłębszym przekonaniu podłoże
    polityczne. Mam nadzieję, że jak całości materiały tej sprawy, także ściśle tajne
    będą jawne dla opinii publicznej. Wszyscy poznamy jak daleko ABW może wykonywać
    działania wokół ludzi, może ich oplątywać różnego rodzaju mackami powiązań, czy może
    prowokować? Bardzo ważne jest aby postępowanie było jawne, żeby wszystkie materiały
    zostały odtajnione, a taka możliwość w dyspozycji Prezesa Rady Ministrów i Szefa
    Agencji Bezpieczeństwa by odtajnić wszystkie materiały związane z tym postępowaniem.
    Wzywam Donalda Tuska i szefa ABW do odtajnienia całości materiałów, abyśmy mogli
    poznać prawdę o tej operacji specjalnej. - powiedział były szef ABW Bogdan
    Święczkowski.

    no coz pozostaje nadzieja ze kiedyś odtajnia te akta i poznamy prawdziwa role ABW w
    tej sprawie

  • 59. Data: 2019-08-08 10:03:35
    Od: p...@g...com

    https://www.infosecurity24.pl/szkodliwa-cisza-czyli-
    o-milczacej-abw-opinia

  • 60. Data: 2019-08-08 10:23:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Nie wiem ile z tego jest czytelne, bo to serwis płatny:
    http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,35771,25067936,
    brunon-kwiecien-mial-wyjsc-z-wiezienia-gdy-nagle-zna
    leziono.html#S.main_topic-K.C-B.3-L.1.maly

    I znowu Wrocław :) Generalnie wychodzi na to, że we Wrocławiu i
    okolicach lepiej nie być pod opieką służb mundurowych. No ale może był
    se zmarł z przyczyn naturalnych.

    --
    Marcin