  • 41. Data: 2019-08-07 18:46:39
    Temat: Re: Przygotowywał zamach na Sejm. Brunon K. zmarł w więzieniu
    Od: p...@g...com

    Ale wtedy nie będzie sukcesu awansów i premii więc jak to tak ? A tak nadymali
    bajeczkę prokuratura pomogła sąd klepnal i zamknęli kolesia bez palców.

  • 42. Data: 2019-08-07 18:51:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.08.2019 o 15:23, J.F. pisze:

    > Daje sie przeciazyc.

    Zapewne, ale wątpię, by czterokrotnie.

  • 43. Data: 2019-08-07 18:53:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.08.2019 o 17:05, J.F. pisze:

    > Bo tajniacy dazyli to tego, aby zamach udaremnic :-)

    Odnoszę wrażenie, że w tym wypadku wystarczyło nie przeszkadzać.

  • 44. Data: 2019-08-07 18:58:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 07.08.2019 o 17:36, J.F. pisze:

    > Bo nie wybuchło

    Nie wybuchło przede wszystkim z tego powodu, że nawet nikt nie usiłował
    nic wysadzić. Mnie zastanawia, czy za przygotowanie uznano wejście w
    porozumienie z agentami ABW, czy też gość pojął jakieś inne działania.

  • 45. Data: 2019-08-07 19:04:50
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Nie wybuchło przede wszystkim z tego powodu, że nawet nikt nie usiłował
    > nic wysadzić. Mnie zastanawia, czy za przygotowanie uznano wejście w
    > porozumienie z agentami ABW, czy też gość pojął jakieś inne działania.

    jak żydoubeki rządzą w Bolanda to stąd te kiblowe procesy:)

    --
    I love love

  • 46. Data: 2019-08-07 19:44:36
    Od: p...@g...com

    -+Nie wybuchło przede wszystkim z tego powodu, że nawet nikt nie usiłował
    nic wysadzić.

    Nie może wybuchnąć coś czego nie ma prawda ?

    --Mnie zastanawia, czy za przygotowanie uznano wejście w porozumienie z agentami ABW,
    czy też gość pojął jakieś inne działania.

    Podobno sprawdzał cenę saletry i dowiadywał się ile kosztuje laweta dla Skota ;-)
    jest oczywiste że bez wsparcia agentów ABW do zamachu by nie doszło

  • 47. Data: 2019-08-07 20:13:59
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 07.08.2019 o 19:44, p...@g...com pisze:
> [...]
    jest oczywiste że bez wsparcia agentów ABW do zamachu by nie doszło

    szkolił ich w zakresie wytwarzania materiałów wybuchowych, pytania się
    mnożą:)

    --
    I love love

  • 48. Data: 2019-08-07 23:33:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]

    > Podobno sprawdzał cenę saletry i dowiadywał się ile kosztuje laweta
    > dla Skota ;-) jest oczywiste że bez wsparcia agentów ABW do zamachu

    Na co mu była laweta? On jeżdżą na własnych kołach.

  • 49. Data: 2019-08-07 23:44:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    Wygląda całkiem solidnie: https://goo.gl/maps/LE7PVrpchAzjm8nK6

    > Nawet bez tego systemu to i tak by niewiele zrobili ... bo chyba
    > maja tylko reczne "spraje", wiec co zrobic np ciezarowce -
    > przestrzelic szyby i wypryskac do srodka ?

    Nie wiem, czy Straż Marszałkowska ma strzelby gładkolufowe, ale moim
    zdaniem breneka w blok silnikowy jest najlepszym rozwiązaniem. W miarę
    bezpieczna dla kierowcy, a skutecznie powinna zatrzymać pojazd. "W
    miarę" bo rykoszet od bloku już trudny do skontrolowania.

  • 50. Data: 2019-08-08 00:08:26
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    > Na co mu była laweta? On jeżdżą na własnych kołach.

    Nie miał dojścia do sprawnej.
    Lub nie miał kasy na sprawny.