  • 71. Data: 2010-05-14 23:58:13
    Temat: Re: Przychodze do sklepu - karta drozej
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hsiq6n$nfa$1@news.onet.pl...
    > Zgłoś w instytucji, która obsługuje terminale płatnicze w sklepie.

    i co mam zglosic ze sklep zrobil mnie w jajo ?

  • 72. Data: 2010-05-15 00:00:49
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > Użytkownik "Kris" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jedyne co możesz zrobić, to złożyć reklamację w banku, który Ci wydał
    > kartę i zapewnił o bezprowizyjnej obsłudze w sklepie.

    a c o ma bankl do tego?\

    w portfelu mialem za malo $ wiec place karta
    a koles nawet nie wiedzial jaka karta i juz mowil ze doliczy jakis %

    gral.pl to tutaj zakupilem

  • 73. Data: 2010-05-15 00:04:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > wiadomości news:hsi10p$23h$1@inews.gazeta.pl...

    > a c o ma bankl do tego?\
    >
    > w portfelu mialem za malo $ wiec place karta
    > a koles nawet nie wiedzial jaka karta i juz mowil ze doliczy jakis %

    Bo Ty masz umowę ze swoim bankiem, a bank gwarantuje brak prowizji przy
    zakupach i to ich problem.

  • 74. Data: 2010-05-15 00:06:40
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Adam Kłobukowski" <a...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Akurat Gral nie pobiera tu prowizji. Znam to z autopsji.
    >
    > W sklepie Gral, jeżeli płacisz gotówką, to z automatu dostajesz rabat.
    > Jeżeli płacisz kartą, to nie dostajesz rabatu. Cały widz w tym, że
    > prezentowane ceny (na stroni internetowej itp.) już zawierają ten rabat.
    >
    > Nie wiem na ile takie coś jest legalne (prezentowanie cen z rabatem
    > którego możesz nie dostać), ale myślę że jeżeli zaczniesz się kłócić to
    > ci po prostu nie sprzedadzą i jest przypadek jak z szatni. Może warto o
    > tym powiadomić inspekcję handlową?

    a nie moga mi nie sprzedac, to zlamanie prawa
    bylo to w sklepie w Chyloni

    malo tego taka sama cena byla na polce w tym sklepie
    wiec przegiecie na maxa?

  • 75. Data: 2010-05-15 00:07:40
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > Bo Ty masz umowę ze swoim bankiem, a bank gwarantuje brak prowizji przy
    > zakupach i to ich problem.

    no wlasnie wiec bank mi lotto
    sklep mi doliczyl swoje koszty

  • 76. Data: 2010-05-15 00:11:13
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ktoś za bankową obsługę karcianą musi zapłacić. Mamy rozumieć, że wolisz
    > by dorzucili się wszyscy pozostali, którzy płacą gotówką i nie generują
    > tych kosztów?
    >
    > No cóż, też bym chciał, by inni się dorzucali do kosztów generowanych
    > przeze mnie.

    a dlaczego ma ktos sie dozucac ?
    maja terminal wiec place karta za ta sama cene i tyle

    niedlugo za wejscie do sklepu z kklima zaplace wiecej bo pradu to zzera i
    kosztuje
    trzeba ceny tak ustalac by nie bylo dziwologow

    klienci powinni byc jednakowo traktowani
    placacy karta gorsi ? to nie SA za placac gotowka ma sie taniej o prowizje

  • 77. Data: 2010-05-15 04:33:44
    Od: mi <m...@o...pl>

    Kris wrote:
    > a dlaczego ma ktos sie dozucac ?
    > maja terminal wiec place karta za ta sama cene i tyle

    No właśnie na to ma się ktoś dorzucać jeśli płacisz kartą tę samą cenę i
    tym samym generujesz koszt.

    > klienci powinni byc jednakowo traktowani

    Może w ogóle powinni korzystać wg. potrzeb a płacić wg. możliwości, hę?

    > placacy karta gorsi ?

    Nie, są inni.

    > to nie SA za placac gotowka ma sie taniej o prowizje

    O'rly? Znaczy się w USA są prowizje a u nas nie ma? :>

    Oczywiście wiem, że banki bardzo chcą zakazu prawnego różnicowania cen w
    zależności od sposobu płatności. I to mi wystarcza, by być gorącym
    zwolennikiem tegoż. :)

    mi

  • 78. Data: 2010-05-15 07:05:24
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-15 01:56, Kris pisze:
    > U?ytkownik "Przemys?aw Adam ?miejek" <n...@s...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > a co prawo na to ?
    > molga nie moga podbijac cene?

    Nie mogła wg mnie.

    a) złamanie regulaminu obsługi kart
    b) złamanie zasady, że ma obowiązek sprzedać za cenę podaną na towarze

    Mogła natomiast:

    a) odmówić całkiem przyjęcia karty, bo karta nie jest obowiązkowa
    b) wprowadzić limit, że płatność kartą powyżej 50zł, bo karta nie jest
    obowiązkowa.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 79. Data: 2010-05-15 07:06:09
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-15 01:58, Kris pisze:
    > i co mam zglosic ze sklep zrobil mnie w jajo ?

    Niewiele ci to pewnie pomoże, bo sądzić się pewnie nie będziesz. Ale jak
    zgłosisz, to może im zabronią następnym razem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 80. Data: 2010-05-15 08:16:14
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

> [...]
    >
    > a) odmówić całkiem przyjęcia karty, bo karta nie jest obowiązkowa
    > b) wprowadzić limit, że płatność kartą powyżej 50zł, bo karta nie jest

    patrze na fakturze druga poazycja oplata za obsluge platnosci karta
    2,11 netto 2,57brutto

    konto maja w mbanku ale nie wiem kto obslugiwal ich terminal
    jak do tego dojsc i gdzie napisac skarge?