  • 111. Data: 2010-05-16 01:16:58
    Temat: Re: Przychodze do sklepu - karta drozej
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    news:hsm21v$2pb$1@news.onet.pl...
    > Ale bank nie ma z tym nic wspólnego. Prowizję pobrał sprzedawca. Jak
    > sprzedawca pobierze prowizję za posiadanie niebieskiej czapki, to
    > pójdziesz do producenta czapek?

    moze trzeba sie wczytac w regulaminy banku i zapoznac sie z naszym prawem w
    tej kwesti?
    czy takie praktyki sa dozwolone? czy pokladani takiej faktury jest ok
    bo jak sie podpisalem to sie zgadzam ;-)

    nie sadze by w gralu pracowali sami idioci ale zawsze gdzies jakis % musi
    gdzies pracowac:)
    w koncu tgez maja radcow prawnych i innych wytrzyj dupasow od prania brudow

    swoja droga sporo slyszalem ze sa problemy z reklamacjami u nich
    a tak sie caigle zastnawiam skad maja tak niskie ceny

    klawiatura z 192 na 129 w komputroniku drozej
    nikt nie wie skad maja takie caeny albo ktos wie na czym zarabiaja, na
    serwisie ?:

  • 112. Data: 2010-05-16 01:18:48
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    > Ale nie został ostrzeżony. Przyszedł, zapłacił i nagle na fakturze się
    > pojawia prowizja. Dlatego jest ten zakaz, bo klient ma kupić za tyle, za
    > ile była oferta.
    >
    > Chciałbyś, żeby np. za płatność monetami była prowizja? No bo jak
    > zapłacę 10zł w papierku, to jest przyjemniej niż jak zapłacę 10zł po
    > złotówce, bo trzeba liczyć i mieć pudło na metal.

    ostatnio wygral proces motocykilista kotry placil po grosiku na A4 w
    protescie
    i wygral
    nie znam uzasadnienia, ale w koncy 1gr to nasz prawny srodek platniczy czy
    nie???

  • 113. Data: 2010-05-16 01:20:45
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    http://safeweb.norton.com/report/show?url=grzegorz.n
    et

    Wirusy (co to jest?)
    Znaleziono zagrożenia: 6
    Oto kompletna lista:

    Nazwa zagrożenia: Trojan Horse
    Lokalizacja: http://www.grzegorz.net/pliki/point_blank.zip

    Nazwa zagrożenia: Suspicious.MH690
    Lokalizacja: http://www.grzegorz.net/pliki/point_blank.zip

    Nazwa zagrożenia: Trojan Horse
    Lokalizacja: http://www.grzegorz.net/programowanie/keylog.zip

    Nazwa zagrożenia: Pwdump
    Lokalizacja: http://www.grzegorz.net/pliki/pwdump4.zip

    Nazwa zagrożenia: Backdoor.Trojan
    Lokalizacja: http://www.grzegorz.net/pliki/winrelay.zip

    Nazwa zagrożenia: Hacktool
    Lokalizacja: http://www.grzegorz.net/pliki/snadrevl.exe

  • 114. Data: 2010-05-16 01:39:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kris wrote:

> [...]
    > i wygral
    > nie znam uzasadnienia, ale w koncy 1gr to nasz prawny srodek platniczy czy

    uzasadnienie jest proste, 1 gr to taki sam środek płatniczy jak każdy inny.

    Z tym, że w KC możesz jeszcze znaleźć zapis, że ze swojego prawa nie
    możesz czynić użytku w sposób niezgodny z zasadami współżycia społecznego.

    W uzasadnieniu też było coś na ten temat, że podawał groszówki
    odliczonymi paczkami i podejrzewam, że to go właśnie uratowało.

  • 115. Data: 2010-05-16 01:52:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Bank oferując brak prowizji za transakcje bezgotówkowe stwierdza brak
    > WŁASNYCH prowizji (które niegdyś były). I tylko to.

    Zlituj się i przeeczytaj którykolwiek regulamin kart, bo wszystkie w tej
    materii są jednakowe.

  • 116. Data: 2010-05-16 06:22:38
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (16.05.2010 01:10), Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Ale pewnie nie z powodu nieświeżego, a z powodu obrzydliwego, tłustego i
    > niskiej jakości.

    Trudno powiedzieć. Jednak korzystam z różnych budek z
    hotdogami/hamburgerami, czasami takich których sam widok powoduje
    mdłości i jakoś nigdy się nie zatrułem. A w McD 100% trafień :)

    p. m.

  • 117. Data: 2010-05-16 10:50:19
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-16 03:20, Kris pisze:
    > http://safeweb.norton.com/report/show?url=grzegorz.n
    et

    > Wirusy (co to jest?)

    Nie wiem, nie masz nic instalować. Masz ustawić poprawnie kodowanie. Tam
    masz opisane co i jak ustawić. Nie wiem, może Grzegorz trzyma tam jakieś
    programy, nie wgryzałem się.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 118. Data: 2010-05-16 10:53:40
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-05-16 01:20, Liwiusz pisze:
    > Tak samo jak nie istnieją - np. - okręgi.

    Zależy jakie :D Okręgi wyborcze istnieją :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 119. Data: 2010-05-16 12:56:09
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    et

    > Nie wiem, nie masz nic instalować. Masz ustawić poprawnie kodowanie. Tam
    > masz opisane co i jak ustawić. Nie wiem, może Grzegorz trzyma tam jakieś
    > programy, nie wgryzałem się.

    juz ustawilem

  • 120. Data: 2010-05-16 16:55:06
    Od: mi <m...@o...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Zlituj się i przeeczytaj którykolwiek regulamin kart, bo wszystkie w tej
    > materii są jednakowe.

    Tak więc bardzo proszę byś wskazał odpowiedni zapis.

    mi