  • 101. Data: 2006-09-18 13:18:19
    Temat: Re: Przewoz malutkich dzieci...
    Od: "Angie" <honeybabe@(CIACH)poczta.fm>

    Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:eelmrs$fhh$1@inews.gazeta.pl...

    > Możesz podać podstawę prawną? Bo ZTCW, to ma być fotelik "odpowiadający
    > właściwym warunkom technicznym" (cytat z KD), nigdzie tam nie ma nic wo
    > własnych pasach.

    Bo owe wlasne pasy to zalecenia lekarzy. Male dziecko nie moze byc narazone
    na dzialanie sily bezwladnosci i jest duzo bardziej narazone na uraz w
    przypadku nawet drobnej kolizji. Wystarczy miec odrobine wyobrazni - a jak
    tej brakuje to wejsc chocby na allegro i zobaczyc jak wygladaja foteliki
    przeznaczone dla poszczegolnych kategorii wiekowych/wagowych. Ty pewnie 3
    miesieczne dziecko bys po prostu przypial pasami do fotela?

    > Reklama.

    E tam. Dalam dwie pierwsze z brzegu nazwy aby pokazac o jakie foteliki mi
    chodzi. Wzielam je z allegro :-) Wiecej porad fachowych oraz wyniki testow
    adac, oeamtc mozna znalezc na http://fotelik.info/

    Angie

  • 102. Data: 2006-09-18 14:21:00
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    CIACH napisał(a):

    > Bo owe wlasne pasy to zalecenia lekarzy.

    Ale tu jest grupa o prawie, a nie o zaleceniach lekarzy. Rozumny rodzic
    sam poszuka najlepszego modelu, a nierozumny i tak będzie woził dziecko
    luzem, wbrew wszelkim zaleceniom.

    Ty pewnie 3 miesieczne dziecko bys po prostu
    > przypial pasami do fotela?

    Przypięła. Jak moje dziecko miało 3 miesiące, nie było jeszcze obowiązku
    jazdy w foteliku. Potem miało fotelik dostosowany do wzrostu i wagi ( i
    wywoływało zdumienie, jak można tak "męczyć" dziecko).

    Justyna