  • 31. Data: 2013-06-15 16:33:14
    Temat: Re: Przeszukanie domu i komputer w
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:51bc71f1$0$1464$65785112@news.neostrada.pl...

    > Powiedz, masz tu jakieś wyjaśnienie?

    A możesz jaśniej?

  • 32. Data: 2013-06-15 21:02:19
    Temat: Re: Przeszukanie domu i komputerów
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Liber" <l...@h...com> wrote in message
    > Też tak myślałem, ale w postanowieniu prokuratury było m.in.:
    > Przeszukać mieszkanie pod kątem ujawnienia 130 telefonów iPhone.

    niezbyt czaje, skoro zakladaja ze jest oszustem to z jakiej pokreconej
    logiki wynika im ze bedzie mozna znalezc u niego te 130 iphonow?

    a gdyby faktycznie mial 130 iphonow to ciezko udowodnic ze dzialal z
    zamiarem oszustwa skoro zadal sobie trud zdobycia tego towaru za
    cwierc miliona...

    chyba ze organa bardzo potrzebuja prezentow 'dla siebie, dla rodziny'

  • 33. Data: 2013-06-16 17:26:22
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Marek Dyjor napisał(a) :

    > najbardziej bać sie powinni uczciwi, bo mają najwięcej do
    > stracenia i są kompletnie nie przygotowani.

    I to należałoby wyryć złotymi zgłoskami.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    P.S.
    Jeszcze nie wiem gdzie ;-)

  • 34. Data: 2013-06-16 17:30:22
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com>

    > No i komu to służy?
    Znasz tylko wersję jednej strony i już takie wnioski.
    --
    Na tym polegają dyskusje na niusach.

    Skoro koles kryształowo czysty to nie "pomylił" by policjantów z jehowymi i
    nie musiał teraz czyścic dysków i mieszkania;)
    --

    To musi być kryształowo czysty ?!

  • 35. Data: 2013-06-16 17:38:40
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Shrek" <...@w...pl>

    > Ogólnie to jakieś jaja. Chcesz powiedzieć, że powiedzieli "podejrzewamy że
    > jesteś zamieszany w przekręt ze 120 ifonami ale niestety nie mamy biegłego
    > akurat na stanie, więc proszę nie wychodzić z domu, a my w poniedziałek
    > wpadniemy panu skonfiskować kompa i przy okazji przetrzepiemy chatę, czy
    > gdzieś tych telefonów pan nie skitrał"?

    To by w sumie pasowało do tej naszej "dzielnej" policji

    Ostatnio nawiedzili mnie, bo gdzieś nieopatrznie zaparkowałem na miejscu dla
    niepełnosprawnych. Przychodzę do domu, ktoś dzwoni jak popierd...y, "policja
    proszę otworzyć", chce koniecznie wezwanie na odległą komendę wypisać, mówię
    że nie wybieram się, niech spisze co mam do powiedzenia, ale sprawdzę czy
    mogło się zdarzyć, poszedł. Dzisiaj niedziela, w drzwiach mała karteczka. Co
    za matoł, do korespondencji są skrzynki na listy a nie drzwi.

    Przecież jakby prawdziwego przestępcę spotkał to by się ze strachu zesr..ł

  • 36. Data: 2013-06-16 19:47:27
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 16.06.2013 17:30, John Kołalsky wrote:

> [...]
    >

    > Skoro koles kryształowo czysty to nie "pomylił" by policjantów z
    > jehowymi i nie musiał teraz czyścic dysków i mieszkania;)

    Wiesz, jak siedze w wannie to ktokolwiek by sie nie dobijal nie wejdzie.
    Z obserwacji najczesciej pojawiajacych sie w obejsciu osob to sa:
    ulotkarze, kurierzy i listonosze, jehowi (ci maja posrane pory najsc ale
    tez i normalne), zebracy, kominiarze itp.

    zen.aspx

  • 37. Data: 2013-06-16 22:49:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "hiki o!" <h...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Nie ma ludzi "kryształowo czystych". Stąd nie ma głebszego sensu latanie i
    polowanie na czarownice, dokąd dana ejdnostka nei zaczyna wyrządzać innym
    szkód. Jak zaczyna, to jestem za rozliczaniem do dna.

> [...]
    > ulotkarze, kurierzy i listonosze, jehowi (ci maja posrane pory najsc ale
    > tez i normalne), zebracy, kominiarze itp.

    Ulotkarze zostawiają ulotki przy bramie. Kurierzy i listonosze są
    pożądanymigośmi. Jechowi - jak wynika z mojego doświadczenia - mają stałe
    rejony działania. Jak sie im ze 2-3 razy odmówi rozmowy, to ma się na kilka
    lat spokój, aż zmieni się lokalny podział. Jeszcze lepiej wychodzi próba
    przekabacenia ich na swoje - więcej nie wracają.

  • 38. Data: 2013-06-17 09:41:04
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-06-14 18:10, Shrek pisze:
> [...]
    > poniedziałek wpadniemy panu skonfiskować kompa i przy okazji
    > przetrzepiemy chatę, czy gdzieś tych telefonów pan nie skitrał"?
    Może to jest i śmieszne, ale gdy jakiś czas temu zlecałem prokuraturze,
    a prokuratura policji dokonanie kontroli posiadanego przez średnio
    uczciwego klienta oprogramowania, to mniej więcej tak się to odbyło.
    Tzn. policja grzecznie zadzwoniła do klienta, umówiła się na odpowiedni
    termin przeprowadzenia czynności, po czym tego dnia "ostro" tam wjechali
    i sporządzili notatkę :-/

    Maciek

  • 39. Data: 2013-06-17 10:03:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-06-17 09:41, Użytkownik Maciek napisał:

> [...]
    > Tzn. policja grzecznie zadzwoniła do klienta, umówiła się na odpowiedni
    > termin przeprowadzenia czynności, po czym tego dnia "ostro" tam wjechali

    I tak powinno być.
    Wpadanie bladym świtem z zaskoczenia w celu zabrania wszystkich
    komputerów z danej lokalizacji jest współczesnym przejawem
    barbarzyństwa i szykanowania obywatela.

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2013-06-17 10:47:48
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    zgred <z...@e...com> wrote:

    > ... nie wiem co wtedy robią te CIA, UOPy i ABW, jak się im odmawia
    > wydania hasła. Ale dobrzy ludzie i na to wymyślili sposoby... Jest
    > drugie hasło do faked data.

    Jak to co. Areszt wydobywczy.

    --
    "zanim nastala era internetu, kazdy wiejski glupek siedzial w swojej wiosce"
    http://www.chmurka.net/