  • 41. Data: 2008-04-07 11:25:12
    Temat: Jak wykazac, ze urzad mowi nieprawde?
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Pismo goniec oddal sasiadowi, ktory potwierdzil jego odbior. OK. Ale goniec nie
    zawiadomil adresata o tym, ze oddal pismo sasiadowi, bo nie umiescil
    zawiadomienia o tym w oddawczej skrzynce pocztowej lub, gdy to nie bylo możliwe,
    w drzwiach mieszkania. Co wowczas? Urzad (goniec) moga sie upierac, ze zostawil
    jednak to zawiadomienie, np. zostawil je w drzwiach adresata i ktos je wyjal.
    Jak udowodnic, ze to nieprawda? Ze nei zosatwil jednak tego zawiadomienia?
    adam

  • 42. Data: 2008-04-07 11:31:37
    Temat: Re: Przesylka za zwrotnym potwierdzeniem odbioru oddana niewlasciwej osobie
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > A czy w tym przypadku został zachowany poniższy warunek?:
    > "O doręczeniu pisma sąsiadowi lub dozorcy zawiadamia się adresata,
    > umieszczając zawiadomienie oddawczej skrzynce pocztowej lub, gdy to nie
    > jest możliwe, w drzwiach mieszkania."

    Nie! Ale jak to udowodnic? W kazdym razie, ani w drzwiach, ani w oddawczej
    skrzynce pocztowej nie bylo zawiadomienia o tym, ze pismo doreczono sasiadowi.
    adam

  • 43. Data: 2008-04-07 19:27:26
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Nie! Ale jak to udowodnic? W kazdym razie, ani w drzwiach, ani w oddawczej
    > skrzynce pocztowej nie bylo zawiadomienia o tym, ze pismo doreczono sasiadowi.
    > adam

    Prosilbym o pomoc w tej sprawie, bo to jest wazne.
    adam

  • 44. Data: 2008-04-08 19:34:27
    Temat: Re: ZROZUM
    Od: "J.Jackowski" <n...@p...pl>

    Jotte pisze:
    > Do licha, przecież nie można być zakładnikiem tysiąca sytuacji na które
    > nie ma sie wpływu, czy tego nie rozumiesz?

    Tutaj nasuwa mi się inne pytanie. Jeśli jest to list wysłany, po
    pierwszej rozprawie, lub po prawidłowym doręczeniu listu informującego o
    wszczęciu postępowania to wszystko jest ok. Już wyjaśniam dlaczego.
    Zawsze sąd w takich sprawach wysyła pouczenie, że jeśli strona zmienia
    adres lub wyjeżdża na dłuższy okres powinna we własnym interesie
    powiadomić o tym fakcie sąd.

    Jeśli ta sprawa dotyczy pierwszego doręczenia to nie spotkałem się aby
    sąd na pierwszym posiedzeniu wszystko załatwił.

    J.Jackowski

  • 45. Data: 2008-04-08 19:57:56
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Wdarlo sie male nieporozumienie. To nei bylo pismo z sadu (sad byl tylko
    przykladem), ale z urzedu miejskiego, przyniesione przez gonca. Jak udowodnic,
    ze goniec oddajac pismo sasiadowi nie zostawil rownoczesnie informacji o ty, w
    skrzynce odbiorczej mieszkanca?
    adam

  • 46. Data: 2008-04-09 11:18:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    adam pisze:
> [...]
    > ze goniec oddajac pismo sasiadowi nie zostawil rownoczesnie informacji o ty, w

    Jesli goniec sie nie przyna to nie da sie.

    --
    Mithos