  • Data: 2005-08-19 06:01:14
    Temat: Przesunięcie ogrodzenia
    Od: stanlej<s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sąsiad wszczął postępowanie rozgraniczające w wyniku którego okazało się, że
    istniejące ogrodzenie wzniesione ponad 25 lat temu za obopólnym porozumieniem
    położone jest na jego terenie. Część ogrodzenia wzniesiona przez niego leży w
    dużo większej odległości od granicy niż tego przeze mnie (od 0 do 20 cm). Decyzja
    rozgraniczeniowa prawomocna. Obecnie żąda usunięcia wzniesionego przeze mnie
    ogrodzenia z jego posesji w wyznaczonym terminie, w przeciwnym razie wystąpi
    do sądu o ochronę własności, a swojej części ogrodzenia nie myśli przesuwać
    argumentując, że to co za ogrodzeniem jest jego i będzie mógł sobie przechodzić
    bez pytania mnie o zgodę w celu konserwacji ogrodzenia. Proszę o podpowiedz czy
    muszę to ogrodzenie przesunąć w wyznaczonym terminie lub czy nie powinniśmy
    zrobić to wspólnie. Jak ja przesunę &#8222;swoje&#8221; ogrodzenie to czy on nie
    powinien
    zrobić tego samego ze &#8222;swoim&#8221;.

    -> http://usenet.pomocprawna.info