  • 1. Data: 2007-02-20 10:25:55
    Temat: Sprzedaż mieszaknia-problem POMOCY ??????
    Od: Gosiaczek<r...@w...pl>

    Mam taką sprawę, kupiłam nieruchomośc w akcie notarialnym jest zapisane, że
    sprzedający ma się wyprowadzic do 28 lutego i ma się wymeldowac. Jedank ostatnio
    informuje mnie, że on się nie wymelduje i że nie wyprowadzi się 28 lutego tylko
    kilka dni później.
    Co mogę zrobic?? Czy mogę żądac od niego odszkodowania jak się nie wyprowadzi w
    terminie(jak to załatwic)?? Jak wygląda sytuacja z tym wymeldowaniem-jest to
    zapisane w akcie notarialnym??
    Z góry dziękuję pozdrawiam

    -> http://usenet.pomocprawna.info