  • 1. Data: 2005-05-24 23:53:35
    Temat: Przerejestrowanie działalności z męża na żone
    Od: "Mower" <m...@o...pl>

    Witam

    Chciałbym przerejestrować działalność ze mnie na moją żonę. Czy istnieje
    wogóle taka możliwość?
    W jaki sposób to najlepiej zrobić? Co ze stratami z działalności czy da sie
    je przenieść?
    Czy NIP i nazwa firmy mogą pozostać bez zmian?

    Bedę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.

  • 2. Data: 2005-05-25 00:33:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mower" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Żona musi otworzyć działalność, a Ty zamknąć. Nazwa może być ta sama,
    ale już NIP nie, bowiem to przecież Twój NIP. Żona ma inny. O skutki
    podatkowe, to zapytaj na grupie pl.soc.prawo.podatki, ale na moją
    znajomość przedmiotu, to nie da się tych strat przerzucić, bo to Ty je
    poniosłeś. Ale zapytaj, bo może jest jakiś kruczek.

  • 3. Data: 2005-05-25 05:58:18
    Od: "Mower" <m...@o...pl>

> [...]
    > znajomość przedmiotu, to nie da się tych strat przerzucić, bo to Ty je
    > poniosłeś. Ale zapytaj, bo może jest jakiś kruczek.

    Dziekuje za informacje.