  • 41. Data: 2010-01-05 02:25:19
    Temat: Re: Przeprowadzka z dzieckiem
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

> [...]
    > prawa sprzeciwu dostosować swoje ewentualne dalsze decyzje względem ocja
    > dziecka. Można dodatkowo poprosić o skierowanie dziecka na Powtórny
    > Katechumenat ze względu na przejścia z przeszłości. To dodatkowo obwaruje
    > brak możliwości podejmowania jakiegokolwiek sprzeciwu przez ojca ale i
    > zaangażuje ciebie w miejscu docelowym. Jeżeli miałabyś przeciw ojcu dowody
    > na innowierstwo, apostazję lub chociaż herezję, ojciec otrzyma zakaz
    > widzeń z dzieckiem a Ty dodatkowe środki na Ochronę Wiary w Rodzinie w
    > wysokości 76% minimalnej krajowej przez okres trwania Powtórzonego

    Jaja se robisz? Czy tak na serio?

  • 42. Data: 2010-01-08 10:20:49
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 3 Jan 2010 12:52:55 -0800 (PST),
    tokaj1 <t...@p...onet.pl> screamed:

    > Nie masz za co - pożycz albo stań pod sklepem

    Tak... woda też ma pamięć... ehh... brednie.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:233B ]
    [ 11:20:32 user up 12311 days, 23:15, 1 user, load average: 0.99, 0.04, 0.68 ]

    How long was I in the army? Five foot eleven. -- Spike Milligan

  • 43. Data: 2010-01-08 12:00:40
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sat, 02 Jan 2010 17:35:22 +0100, Animka napisał(a):

    > Teraz te wszystkie "gwiazdy" (kto ich tak nazawał) telewizyjne i aktorskie

    To celebryci moja droga, celebryci ;))))))

  • 44. Data: 2010-01-08 12:02:42
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sun, 3 Jan 2010 00:48:23 -0800 (PST), tokaj1 napisał(a):

    > Tatus i impotentencja. Może jeszcze dziadek i pradziadek byli
    > impotentami. :))))
    > Widzę dom wariatów.

    A bo to mało przypadków kiedy "ojcami" zostawali mężczyźni całkowicie
    niepłodni?
    Najczęściej wydaje się to zupełnie przypadkowo, przy okazji np. badań
    lekarskich kiedy nie można "zrobić kolejnego dzieciaka" z nową partnerką.

  • 45. Data: 2010-01-08 12:03:43
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sat, 2 Jan 2010 15:00:44 -0800 (PST), tokaj1 napisał(a):

    > Nie, to dziecko z ojcem maja się dopasować do rozwiązłej mamuni.

    Z czego wysnułeś wniosek że mamunia jest/była rozwiązła?
    Przecież nie było wzmianki co było przyczyna rozwodu. Może to facet poszedł
    w długą - nie wpadłeś na ten pomysł?

  • 46. Data: 2010-01-08 12:04:42
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 4 Jan 2010 02:20:14 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Caryca Katarzyna to przynajmniej z koniem się gziła, a Ty??

    telewizja (filmy porno) kłamią!
    Ale z drugiej strony, trafiły na twoje podatne podłoże łykania wszystkiego
    :))