  • 1. Data: 2009-12-30 13:53:23
    Temat: Zarząd Sp. z o.o. - co i jak
    Od: l...@v...pl

    Załóżmy, że jest sobie spółka, załóżmy, że przedmiotem jej działalności jest
    sprzątanie, załóżmy, że 2 razy do roku startuje w przetargach które wygrywa i
    wykonuje te czynności, zatrudniając odpowiednią ilość pracowników, załóżmy żę
    nie planuje zmiany kapitału, a zyski przeznacza na działalność ---- JAKICH
    CZYNNOŚCI powinni dokonywać członkowie (członek) zarządu ?

  • 2. Data: 2009-12-30 15:11:59
    Temat: Re: Zarząd Sp. z o.o. - co i jak
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 30-12-2009 14:53, l...@v...pl pisze:
> [...]
    > nie planuje zmiany kapitału, a zyski przeznacza na działalność ---- JAKICH
    > CZYNNOŚCI powinni dokonywać członkowie (członek) zarządu ?

    Prowadzić sprawy spółki i ją reprezentować? Nie wiem do czego zmierza
    pytanie, bo mam wrażenie jakby pytał członek zarządu, który nie wie na
    czym polega jego praca.

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2009-12-30 15:29:00
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> napisał w wiadomości

    > Prowadzić sprawy spółki i ją reprezentować? Nie wiem do czego zmierza pytanie,
    > bo mam wrażenie jakby pytał członek zarządu, który nie wie na czym polega jego
    > praca.

    Albo standardowy student zaoczny zarządzania i marketingu, który wytrzeźwiał po
    wigili i przypomniał sobie, że sesja się zbliża a kejs w lesie.

    --
    andreas

  • 4. Data: 2009-12-30 16:53:54
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik <l...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie planuje zmiany kapitału, a zyski przeznacza na działalność ---- JAKICH
    > CZYNNOŚCI powinni dokonywać członkowie (członek) zarządu ?

    Jezeli spolka cche zaoszczedzic na kosztach osobowych, to mysle, ze za
    szczote, sciere i mopa tez pan prezes z wiceprezesami by sie mogli wziac.
    Np. prezes sprzata na sucho szczotka zmiotka, a wiceprezesi dokladnie
    czyszcza mopami.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-12-31 09:10:10
    Od: l...@v...pl

    Faktycznie głupio sformułowane pytanie - przepraszam

    OK konkretniej.

    Zarząd 2 os.
    Oświadczenia woli w im. Spółki - min 1 os.

    W sprawach dotyczących funkcjonowania Zarząd wydaje zarządzenia, zarządzenia
    wymagają głosowania 2 os i 2 za.

    Czy dobrze rozumiem zarządzenia zapadają zawsze w każdej sprawie np.
    zatrudnienie pracownika, wystąpienie w przetargu, zawsze na każdorazowo
    zwoływanym posiedzeniu zarządu ? A składanie oświadczeń woli musi być zgodne z
    txt danego zarządzenia ?

    Nie wiem czy jasno tłumaczę, chcę od strony praktycznej poznać funkcjonowanie
    zarządu.