  • 11. Data: 2006-08-29 20:21:03
    Temat: Re: Przentacje maturalne
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 29-08-2006 o 21:27:19 Paweł Sakowski <p...@s...pl> napisał(a):

    > 6 miesięcy.

    > Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych, gdzieżby indziej.

    Tyle to wiedzialem ... w tym szukalem i gdzies mi wypadlo. Faktycznie 6
    miesiecy ... za dlugo mi wyszlo. A 5 lat wzielo mi sie z czego innego :P

    Art. 14. 1. Jeżeli w umowie o pracę nie postanowiono inaczej, instytucji
    naukowej przysługuje pierwszeństwo opublikowania utworu naukowego
    pracownika, który stworzył ten utwór w wyniku wykonywania obowiązków
    ze stosunku pracy. Twórcy przysługuje prawo do wynagrodzenia.
    Pierwszeństwo opublikowania wygasa, jeżeli w ciągu sześciu miesięcy od
    dostarczenia utworu nie zawarto z twórcą umowy o wydanie utworu albo
    jeżeli w okresie dwóch lat od daty jego przyjęcia utwór nie został
    opublikowany.

    O to chodzilo? Bo ja wciaz nie moge znalezc informacji na temat pracy
    dyplomowej (licencjackiej dokladniej). Moja dziewczyna napisala calkiem
    przyzwoita i chciala dac ja do publikacji. Gdzies w tej ustawie znalazlem
    o okresie, w ktorym uczelnia ma prawa do tego utworu ...

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 12. Data: 2006-08-29 20:37:42
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Jasko Bartnik wrote:

    > Art. 14. 1. Jeżeli w umowie o pracę nie postanowiono inaczej, [...]
    > O to chodzilo?

    Nie, o art. 15a.

    -------------------+
    -------------------+

  • 13. Data: 2006-08-29 20:44:56
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 29-08-2006 o 22:37:42 Paweł Sakowski <p...@s...pl> napisał(a):

    > Nie, o art. 15a.

    Art. 15a.
    Uczelni w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym przysługuje
    pierwszeństwo
    w opublikowaniu pracy dyplomowej studenta. Jeżeli uczelnia nie opublikowała
    pracy dyplomowej w ciągu 6 miesięcy od jej obrony, student, który ją
    przygotował,
    może ją opublikować, chyba że praca dyplomowa jest częścią utworu
    zbiorowego.

    Dzieki. Caly czas zagladalem w wersje z 1994r. ;P

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik