  • 1. Data: 2007-06-08 14:50:22
    Temat: Przeniesienie partycypacji TBS.
    Od: Booboo <b...@o...pl>

    Witam.

    Mam pytanie odnośnie partycypacji w TBS.

    Podpisałem umowę najmu lokalu w TBS w 2001 roku. Według obowiązujących
    wówczas przepisów najmujący nie mógł być partycypującym w kosztach w/w
    lokalu. Po zmianie ustawy w 2004 roku wynajmujący może być również
    partycypującym. W związku z tym chciałbym przenieść partycypację z
    obecnego partycypującego (teściowa :) ) na mnie.

    W TBS powiedzieli mi, że nie można przenieść praw wynikających z obecnej
    umowy o partycypację, ale konieczne jest rozwiązanie umowy z obecnym
    partycypującym i podpisanie nowej umowy ze mną.

    Czy z takim postępowaniem wiąże się jakieś ryzyko? Np. czy po
    rozwiązaniu umowy z obecnym partycypującym TBS może się uchylić od
    podpisania nowej? Czy środki partycypacji mogą przepaść? Ew. czy może to
    mieć jakiś związek z umową najmu (żeby się nie okazało np. że nie mam
    gdzie mieszkać)?

    Pozdrawiam.

    --
    Booboo