    From: h...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przełożenie terminu obrony pracy magisterskiej
    Date: Sun, 14 Oct 2007 11:53:09 -0700

    Cześć,

    Temat może nie dotyczy stricte prawo polskiego, ale prawa
    uczelnianego, więc umieszczam tutaj.

    Czeka mnie obrona pracy magisterskiej. Praca została oprawiona i
    złożna, wszystkie papiery oddane a egzaminy zaliczone.

    Sytuacja jest jednak podbramkowa.

    Kilka miesięcy temu zarezerwałem sobie wyjazd na drugi koniec świata,
    za który zapłaciłem więcej niż wart jest mój samochód (i to
    dwukrotnie).

    Opcja: Nie jadę na wyjazd, kasa przepada. A przełożyć się juz nie da.

    Według planów nic oczywiście nie wskazywało na to, że cokolwiek może
    ze sobą kolidować.

    Obronę pracy miałem mieć już za sobą, miała być na początku
    października. Niestety realia na mojej renomowanej polskiej uczelni
    okazy się być dość zagmatwane i promotor postanowił termin dostosować
    do osoby, która pracę złoży jako ostatnia.

    Promotorowi oczywiście wspominałem o tym, że w takim i takim okresie
    po prostu mnie nie będzie i na pewno nie przyjdę. I żeby zrobił to co
    w jego mocy, abym jednak mógł przyjść - czyli postarał się wyznaczyć
    odpowiedni termin.

    W odpowiedzi usłyszałem, że nieprzyjście na obronę to automatyczna
    dwója i nic zrobić się nie da, bo to nie on wyznacza termin a dziekan,
    a razem bronić się nas będzie kilkanaście osób.

    Wczoraj się dowiedziałem, że prawdopodobnie obrona będzie wtedy, gdy
    ja już będę siedział w samolocie.

    Wyjazdu na pewno nie odpuszczę.

    Czy jest jakiś sposób, aby bronić się w innym terminie? Czy przynieść
    jakieś zwolnienie lekarskie (wspominałem promotorowi już o
    _wyjeździe_)? Co mogę w takiej sytuacji zrobić?

    Pozdrawiam.