  • 41. Data: 2011-11-13 14:39:06
    Temat: Re: Przekroczenie "obrony koniecznej"?
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Sun, 13 Nov 2011 07:48:36 +0100, Alek napisał(a):

    > Zwyczajnie. Po pierwsze o manifestacjach i możliwych zadymach wszyscy
    > byli poinformowani z dużym wyprzedzeniem. Po drugie policja najpierw
    > przez megafony wezwała do określonego zachowania.

    Owszem. Wezwala do rozejscia sie jednoczesnie zaciesniajac kordon wokol
    demonstrantow. Wasz stary dobry zomowski myk.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 42. Data: 2011-11-13 15:23:35
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-11-13 15:03, Smok Eustachy wrote:

    > No to niech wydadzą zgodę na Marsz w innym miejscu a blokada niech se
    > stoi i blokuje co tam chce.

    Ale chyba plan demonstracji to organizator składa a nie urzędnik. Prawda?

    Shrek.

  • 43. Data: 2011-11-13 15:40:02
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On 13 Lis, 15:25, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    wrote:

    > Nie, ale miło że czasem dadzą od siebie coś ekstra ;)

    Zycze ci zeby kiedys trafilo na ciebie tepy zomowcu!

  • 44. Data: 2011-11-13 15:43:29
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sat, 12 Nov 2011 18:45:28 -0800 (PST), Łukasz Jamroz napisał(a):

    > Gratluje zomowcu! Zycze ci spotkania z takimi osobnikami w mundurach!

    Srowcu, a nie zomowcu. Ciekawe czy byłbyś taki litościwy jakby na przykład
    niszczyli twój sklep,a policja grzecznie prosiłaby o przestanie. Oni są od
    tego by rozganiać bydło. A bydła inaczej rozganiać niż siłą się nie da.
    Jak będę chciał się spotkać z takimi to na pewno celowo, bo przez przypadek
    sobie nie wyobrażam póki co.

    > Powiesz mi moze jak mial sie nie ladowac miedzy dwie manifestacje
    > odbywajace sie w centrum miasta, dla ulatwienia dodam ze dosc duzego?

    No mi się jakoś udało. I większości moich znajomych też. Tym bardziej, że
    był to dzień wolny od pracy, a o manifestacjach wszyscy wiedzieli. Nie było
    więc powodu by tam być

    > Przy czym Marsz Niepodleglosci rozciagal sie na pochod dlugosci ponad
    > kilometra a moze i wiecej - nie wiem ile mieszkancow mieszka na
    > terenie przez ktory przechodzil, ale strzelam ze z 250 tysiecy

    I ci mieszkańcy musieli wszyscy akurat wyjść po papierosy do kiosku? Akurat
    w tym czasie?

    --
    marcin

  • 45. Data: 2011-11-13 15:46:24
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz Jamroz" <l...@g...com> napisał

    > Nie, ale miło że czasem dadzą od siebie coś ekstra ;)

    Zycze ci zeby kiedys trafilo na ciebie tepy zomowcu!

    ===
    Nie ma takiej możliwości, dresiarzu. Ja jestem człowiek uczciwy
    i spokojny. Nie robię burd, niczego nie dewastuję, nie napadam ludzi.
    Na widok policjanta nie czuję lęku.

  • 46. Data: 2011-11-13 15:46:34
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 13 Nov 2011 12:45:36 +0100, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Nie ma słusznego wpierdolu ze strony policji. Z innej zresztą też nie.

    Owszem jest
    --
    marcin

  • 47. Data: 2011-11-13 15:48:50
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 13 Nov 2011 09:27:36 +0100, John Kołalsky napisał(a):

    > Tak działa mafia

    Tak działa ludzka psychika. Łyse tępaki są groźne dopóki nie pokaże im się,
    że mogą dostać łomot. Wtedy miękną. Ja rozumiem, że marzy ci się policja
    a'la Demolition Man, tyle, że to nie działa.
    --
    marcin

  • 48. Data: 2011-11-13 15:51:11
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz Jamroz" <l...@g...com> napisał

    > To znaczy ze jak sam wczesniej komus przylozyl to wedlug Ciebie pies

    Poznać dresiarza. Twój język cię zdradza.

    > mial prawo go katowac, nawet gdy lezal na ziemi? No to potem sie nie
    > dziwcie wielcy obroncy policji ze rzuca sie w nich ceglami i racami.
    > Ciekawe kiedy bandyci w mundurach zrozumieja ze takie zachowanie
    > bedzie prowadzic tylko do eskalacji agresji a takze spadku poparcia
    > dzialan w oczach spoleczenstwa. Marzy sie komus w policji powtorka z
    > Londynu?

    Nie obiecuj sobie za wiele, normalni ludzie wciąż stanowią większość.

  • 49. Data: 2011-11-13 19:18:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Jeśli nie rozumiesz słowa pisanego to współczuję.

    Dobra, niech bandyci mają napisy a policjanci biegają w kominiarkach

  • 50. Data: 2011-11-13 22:25:36
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    W dniu 13.11.2011 16:43, zly pisze:
    /.../
    > Srowcu, a nie zomowcu. Ciekawe czy byłbyś taki litościwy jakby na przykład
    > niszczyli twój sklep,
    A jakby puszczali wianki?