  • 1. Data: 2005-10-11 08:00:56
    Temat: Przekroczenie granicy z maloletnim dzieckiem na nowy dowód
    Od: "Dario" <d...@w...TOTEZ.pl>

    Witam !
    Planuje wypad z synem mojego brata na 2 dni do UE. Chlopak nigdy nie miał
    jeszcze paszportu. Jego ojciec ma nowy dowod, gdzie nie sa wpisane dzieci,
    wiec ew. jego wyjazd z nami tez chyba niczego nie zmieni ?
    Czy da sie jakos ominac wyrabianie dziecku paszportu?(wyjazd za 5 dni)
    Czy mając przy sobie dowod ojca i np.legitke szkolna dziecka wypuszcza nas
    z kraju?

    Pozdrawiam, Darek

  • 2. Data: 2005-10-11 13:53:00
    Od: Robert <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_>

    On Tue, 11 Oct 2005 10:00:56 +0200, Dario <d...@w...TOTEZ.pl> wrote:
    > Czy mając przy sobie dowod ojca i np.legitke szkolna dziecka wypuszcza nas
    > z kraju?

    Niestety nie :(

    R.

  • 3. Data: 2005-10-11 16:12:14
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Dario wrote:
    > Czy da sie jakos ominac wyrabianie dziecku paszportu?

    Tak, wyrabiając dziecku dowód osobisty. Albo przemycając dziecko w
    bagażniku. To pierwsze jest legalne.

    > (wyjazd za 5 dni)

    Obawiam się, że się mylisz.

    --