  • Data: 2005-01-11 20:11:46
    Temat: Przekret z Tele2
    Od: "toa" <t...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam taki problem:
    Otoz telefon stacjonarny odziedziczylem po babci, ktora byla jego wlascicielem.
    Babcia zmarla 3 lata tamu a ja nie przepisalem telefonu na siebie przez ten
    okres. Prawde mowiac caly czas chcialem zlikwidowac stacjonary telefon ale
    zawsze brakowalo mi czasu. Ale ostatnio dostalem pismo (na babcie) z TP S.A za
    od 8 grudnia wszystkie polaczenia sa realizowane przez Tele2 zgodnie z umowa
    jaka podpisala (3 lata po swojej smierci). Probowalem reklamowac sprawe w TPSA
    ale stwierdzili, ze musze telefon przepisac na siebie aby moc cos zrobic. I na
    tym skonczyla sie moja dobra wola - pomyslalem, ze skoro umowa jest
    sfalszowana (bo nikt z mojej rodziny jej nie podpisal) to nie zamierzam za nic
    placic Tele2.
    Pytanie czy moje postepowanie jest zgodne z prawem???

    Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi
    toa