  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przekazuje dane osobowe czy nie...
    Date: Wed, 30 Jan 2008 16:19:50 +0100

    Witam

    Jest sobie pewna Firma... sklep internetowy oscommerce itd.
    Klient rejestruje sie - dane osobowe zostawia u nas w bazie. Ta baza jest
    zgloszona do GIODIO.

    Ale hmm jesli ma placic online to formularz "do kasy" (formularz na naszej
    stronie internetowej, dla znajacych sei na rzeczy - <form>inputy w tym hidden
    kilka z danymi OS</form>) przekazuje dane osobowe firmie Polcard SA :-)

    Tego nie zglosilem, zapomnialem w sumie. Ale...

    To z technicznego punktu widzenia KLIENT PRZEKAZUJE swoje dane do polcardu.
    Jego przegladarka polaczy sie z polcardem i wysle mu ukryte pola z danymi
    osobowymi (ktore wczesniej wpisal u nas).

    Na dobra sprawe ja tylko klientowi wysylam/wyswietlam formularz a on sam go
    nadaje (jego przegladarka internetowa, z jego komputera) do innego podmiotu. W
    tym przypadku firmy ktora pobierze z jego karty pieniadze za jego zakupy w moim
    sklepie.

    Chyba mam racje i wniosku o aktualizacje danych nie musze skladac? Ja formalnie
    tych danych nie przekazuje nikomu, on robi to sam :-)!!!

    dziekuje za opinie