  • Data: 2008-08-12 09:32:28
    Temat: Przejęcie korespondencji
    Od: "Jacek Swierczek" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wysłałem list do Adresata, polecony za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
    Wczoraj dostałem zwrotkę, w części Potwierdzenie Adresat jest przekreślony i
    pięczątka Instytucji i podpis osoby, która odbrała poleconą korespondencję
    adresowanią nie do niej. Nazwy zupełnie inne, ulice odległe od siebie, misto
    tylko się zgadza.

    Osoba, która potwierdziła jej odbiór jest na urlopie, nie ma z nią kontaktu.
    Jak to możliwe, żeby to podpisała i odbrała (Instytucja pośrednio związana z
    prawnikami)?

    Na razie złożyłem na Poczcie reklamacje i żadanie odszkodowanie, ważne
    dokumenty wysłałem.

    Jacek
    --
    Nawet kiedy się mylę mam rację...