  • 41. Data: 2022-05-21 13:45:38
    Temat: Re: Przejazd dla rowerów
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Sofistyka. Niby nie obowiązują ale masz dostrzec i wyciągnąć wnioski.

    A gdzieś Ty wyczytał, że masz je dostrzec? To są znaki dla rowerzystów i
    ich one obowiązują. Ty jak je dostrzeżesz, odpowiednio szybko
    wyciągniesz wnioski i zareagujesz, to nic poważnego i tak się tam z winy
    kierowcy nie stanie.

    > A jak nie dostrzegę i wniosków nie wyciągnę to co?

    To nic. Zatrzymujesz się i przepuszczasz rowerzystów. Ktoś zginie z tego
    powodu?

  • 42. Data: 2022-05-21 14:00:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No to mam tą samą uwagę do ciebie co do Shreka. Tu nie magiel. Chcesz
    > się produkować to se załóż swój wątek i nie śmieć w cudzym.

    Ty - a może załóż se własną grupę a nie śmiecisz po publicznych, bo
    widzę że ci się pogarsza.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 43. Data: 2022-05-21 14:28:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Geniuszu, powiedz kto wtedy powinien przejechać pierwszy?

    Jak już pisałem, moim zdaniem mamy tu sprzeczne oznakowanie. Tak, jakby
    na wszystkich ulicach przed skrzyżowaniem umieścić "Ustąp ...".

    --
    Robert Tomasik

  • 44. Data: 2022-05-21 14:32:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 May 2022 13:38:32 +0200, nadir napisał(a):

    > No to skoro wiesz lepiej to po co cały ten wątek?

    Nie umiesz czytać ze zrozumieniem? Zadałem pytanie - skąd kierowca ma
    wiedzieć że rowerzysta nie ma pierwszeństwa? Umiesz odpowiedzieć -
    odpowiedz. Nie umiesz - siedź cicho.
    Jak na razie od ciebie dowiedziałem się że kierowca ma czytać znaki
    stojące kantem do niego :) A od Tomaszka że jak ma wątpliwości to ma
    stanąć przed przejazdem. Ale niestety, nie powiedział kto ma przejechać
    pierwszy. Doprawdy, trudno o głupsze pomysły. No ale czekam na lepsze :)
    Każdy się może wykazać.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 45. Data: 2022-05-21 14:33:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 May 2022 13:45:38 +0200, nadir napisał(a):

    > To nic. Zatrzymujesz się i przepuszczasz rowerzystów.

    Hehe. Przepuszczam rowerzystów którzy nie mogą przejechac bo im znak
    tego zabrania :) Czy ty w ogóle sam siebie rozumiesz?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 46. Data: 2022-05-21 14:36:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 May 2022 13:45:38 +0200, nadir napisał(a):

    >A gdzieś Ty wyczytał, że masz je dostrzec?
    Tu: "Ty zauważając ich kształt dostajesz jedynie informację..."

    > To nic. Zatrzymujesz się i przepuszczasz rowerzystów.

    Hehe. Przepuszczam rowerzystów którzy nie mogą przejechac bo im znak
    tego zabrania i będą sobie stali i czekali :) Czy ty w ogóle sam siebie
    rozumiesz?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 47. Data: 2022-05-21 18:29:41
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Tu: "Ty zauważając ich kształt dostajesz jedynie informację..."

    Tu nie ma żadnego OBOWIĄZKU, natomiast kierowca nie ma klapek na oczach
    i powinien obserwować też to co się dzieje wokół i odpowiednio reagować.
    Jak tego nie ogarnia, to powinien wyzbyć się złudzeń, że kierowanie
    pojazdem, jakimkolwiek, jest dla niego.

    > Hehe. Przepuszczam rowerzystów którzy nie mogą przejechac bo im znak
    > tego zabrania i będą sobie stali i czekali :)

    Kto im zabrania przejechać? Oni mają ustąpić pierwszeństwa, to jednak
    zabrania Tobie, żeby ze swojego prawa nie skorzystać i przepuścić ich.

    > Czy ty w ogóle sam siebie rozumiesz?

    Oczywiście, tylko to nie mój problem, że nie ogarniasz i nie przyjmujesz
    do wiadomości, że świat nie kręci się wokół Ciebie i że nie wszyscy
    muszą podzielać Twoje zdanie.

  • 48. Data: 2022-05-21 18:35:21
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Nie umiesz czytać ze zrozumieniem? Zadałem pytanie - skąd kierowca ma
    > wiedzieć że rowerzysta nie ma pierwszeństwa?

    Skąd dojeżdżając do jakiegokolwiek wjazdu/zjazdu/skrzyżowania, nie
    poprzedzonego wcześniej znakiem D-1, kierowca ma wiedzieć, że ma
    pierwszeństwo?

    > Umiesz odpowiedzieć - odpowiedz.

    Odpowiedziałem, ale nie ogarnąłeś tego, ale to już nie mój problem.

    > Nie umiesz - siedź cicho.

    Anichooja.

  • 49. Data: 2022-05-21 18:44:50
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 May 2022 18:35:21 +0200, nadir napisał(a):

    > Skąd dojeżdżając do jakiegokolwiek wjazdu/zjazdu/skrzyżowania, nie
    > poprzedzonego wcześniej znakiem D-1, kierowca ma wiedzieć, że ma
    > pierwszeństwo?

    To jest inna sprawa, brak analogii. Chcesz odpowiedzi na to pytanie to
    załóż swój wątek i zapytaj.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 50. Data: 2022-05-21 19:00:39
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 May 2022 18:29:41 +0200, nadir napisał(a):

> [...]
    > i powinien obserwować też to co się dzieje wokół i odpowiednio reagować.
    > Jak tego nie ogarnia, to powinien wyzbyć się złudzeń, że kierowanie
    Czyli jesteś zdania że kierowca powinien dostrzegać znaki stojące przy
    innych jezdniach a zwłaszcza kantem do niego i nimi się kierować. No bo
    przecież nie ma klapek na oczach. Hmm. PoRD wspomina coś o klapkach?

    > Kto im zabrania przejechać? Oni mają ustąpić pierwszeństwa, to jednak
    > zabrania Tobie, żeby ze swojego prawa nie skorzystać i przepuścić ich.
    Znak, głupku, im zabrania przejechać. I ciekawe o jakim to prawie
    kierowcy z którego miałby zrezygnować żeby przepuścić rowerzystę, mówsz.
    PoRD wyraźnie mówi że masz obowiązek przepuścić rowerzystę i nie
    wspomina o jakichś prawach na tą okoliczność. Najwyraźniej już się
    plątasz w zeznaniach.

    > Oczywiście, tylko to nie mój problem, że nie ogarniasz i nie przyjmujesz
    > do wiadomości, że świat nie kręci się wokół Ciebie i że nie wszyscy
    > muszą podzielać Twoje zdanie.
    Nie smędź. Ja co do meritum na razie nie mam zdania. Dlatego pytam.
    Jeśli odniosłeś mylne wrażenie że mam, no to czuj się sprostowany:)

    --
    Jacek
    I hate haters.