  • 31. Data: 2022-05-21 07:11:25
    Temat: Re: Przejazd dla rowerów
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 May 2022 00:46:48 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Stwierdziłeś, ze tam ścieżki są OK! Jak mam się do tego ustosunkować?

    Nie bądź bałwan. Przeczytaj mój pierwszy post. Zadałem tam pytanie i nie
    po to byście wszyscy pieprzyli w tym wątku o d... Maryni. Do niego się
    ustosunkuj.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 32. Data: 2022-05-21 11:17:30
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Nie bądź bałwan. Przeczytaj mój pierwszy post. Zadałem tam pytanie i nie
    > po to byście wszyscy pieprzyli w tym wątku o d... Maryni. Do niego się
    > ustosunkuj.

    No przecież i Robert i ja odpisaliśmy na ten post. Dojeżdżasz do tego
    przejazdu i tak samo jak zauważasz rowerzystę, któremu potencjalnie
    powinieneś ustąpić pierwszeństwa, tak samo zauważasz dwa znaki, które
    specjalnie mają odmienne kształty od reszty znaków, żeby nie było
    wątpliwości co one oznaczają. Nawet jak widzisz je tylko bokiem i w
    ostatniej chwili to wiadomo co to za znaki.

  • 33. Data: 2022-05-21 11:21:42
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Chłopie, te znaki stoją kantem do nadjeżdżającego kierowcy i on ich po
    > prostu nie widzi. A poza ty, jest konsensus że znak aby obowiązywał
    > kierowcę ma stać przy krawędzi drogi którą on jedzie a nie przy krawędzi
    > jakiejś innej drogi.

    Ale Ciebie te znaki, przy krawędzi jakiejś innej drogi, nie obowiązują,
    Ty zauważając ich kształt dostajesz jedynie informację, jakie obowiązki
    ma kierujący z tej innej drogi.

  • 34. Data: 2022-05-21 11:29:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 May 2022 11:17:30 +0200, nadir napisał(a):

> [...]
    > wątpliwości co one oznaczają. Nawet jak widzisz je tylko bokiem i w
    > ostatniej chwili to wiadomo co to za znaki.

    Primo, przecież one kierowcy nie obowiązują. Nie stoją przy jezdni którą
    on jedzie tylko przy innej. A a secundo, naprawdę uważasz że zauważenie
    znaku stojącego kantem, z odległości kilku metrów przed przejazdem
    pozwoli kierowcy na przemyślenie sprawy i ewent. zastosowanie się?
    To wasze wytłumaczenie nie ostałoby się w sądzie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 35. Data: 2022-05-21 11:30:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 May 2022 11:21:42 +0200, nadir napisał(a):

    > Ale Ciebie te znaki, przy krawędzi jakiejś innej drogi, nie obowiązują,
    > Ty zauważając ich kształt dostajesz jedynie informację, jakie obowiązki
    > ma kierujący z tej innej drogi.

    Sofistyka. Niby nie obowiązują ale masz dostrzec i wyciągnąć wnioski. A
    jak nie dostrzegę i wniosków nie wyciągnę to co?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 36. Data: 2022-05-21 12:19:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Nie bądź bałwan. Przeczytaj mój pierwszy post. Zadałem tam pytanie i nie
    > po to byście wszyscy pieprzyli w tym wątku o d... Maryni. Do niego się
    > ustosunkuj.

    Jakbym chciał lub miał zamiar odnieść się do pierwszego postu, to bym
    pod nim pisał.

    --
    Robert Tomasik

  • 37. Data: 2022-05-21 12:21:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 21.05.2022 o 11:17, nadir pisze:

> [...]
    > wątpliwości co one oznaczają. Nawet jak widzisz je tylko bokiem i w
    > ostatniej chwili to wiadomo co to za znaki.

    Co więcej, jak tego znaku nie zauważy, to nic wielkiego się nie stanie,
    albowiem po prostu obydwaj się zatrzymają. Natomiast w mojej ocenie
    problem jest w tym, że tam nie powinno być wydzielonego przejazdu
    znakiem poziomym ani znaku "przejazd" pionowego. Powinny być na wylotach
    tej DDR znaki koniec / początek DDR i wszyscy by wiedzieli o co chodzi.

    --
    Robert Tomasik

  • 38. Data: 2022-05-21 13:33:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 May 2022 12:21:52 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > albowiem po prostu obydwaj się zatrzymają.

    Geniuszu, powiedz kto wtedy powinien przejechać pierwszy?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 39. Data: 2022-05-21 13:35:10
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 21 May 2022 12:19:41 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jakbym chciał lub miał zamiar odnieść się do pierwszego postu, to bym
    > pod nim pisał.

    No to mam tą samą uwagę do ciebie co do Shreka. Tu nie magiel. Chcesz
    się produkować to se załóż swój wątek i nie śmieć w cudzym.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 40. Data: 2022-05-21 13:38:32
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Primo, przecież one kierowcy nie obowiązują. Nie stoją przy jezdni którą
    > on jedzie tylko przy innej.

    No to skoro nie obowiązują kierowcy, to co się nimi kierowca przejmuje?

    > A a secundo, naprawdę uważasz że zauważenie
    > znaku stojącego kantem, z odległości kilku metrów przed przejazdem
    > pozwoli kierowcy na przemyślenie sprawy i ewent. zastosowanie się?

    Kierowca zbliżając się, czy to do przejścia dla pieszych, czy przejazdu
    dla rowerów, ma obowiązek zachować ostrożność oraz prędkość tak
    dostosować do warunków, żeby spodziewać się niespodziewanego, chociażby
    wbiegającego/wjeżdżającego dziecka. Jeżeli stojące i nieobowiązujące go
    znaki są problemem, to czas odłożyć prawo jazdy i kluczyki od samochodu
    do szuflady i przerzucić się na mniej wymagające środki transportu.

    > To wasze wytłumaczenie nie ostałoby się w sądzie.

    No to skoro wiesz lepiej to po co cały ten wątek?