eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzedwczesne zerwanie umowy z Era ?? › Przedwczesne zerwanie umowy z Era ??
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Mariusz" <M...@p...WYTNIJTOonet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przedwczesne zerwanie umowy z Era ??
    Date: Fri, 29 Aug 2008 16:01:50 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <g98vjb$l6m$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-ip244-226.crowley.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-1"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1220018603 21718 62.111.226.244 (29 Aug 2008
    14:03:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 29 Aug 2008 14:03:23 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:551248
    [ ukryj nagłówki ]

    Skradziono (badz zgubilem - tego nie jestem na 100% pewien) mi telefon, oczywiscie
    era nie zaproponowala mi zadnego aparatu w
    rozsadnej cenie, chociaz bylem sklonny podpisac kolejny cyrograf, obecny konczy mi
    sie w kwietniu.
    Zgodnie z warunkami umowy godzine po tym zdarzeniu zglosilem ten fakt do Ery,
    zablokowali polaczenia wychodzace, w przewidzianym w
    warunkach umowy terminie, zakupilem duplikat karty SIM, u bardzo niemilego pana w
    salonie firmowym Ery. Pan nie dosc, ze cham to
    jeszcze nie chcial mnie obsluzyc, chociaz czekalem jak glupi z numerkiem kolejki w
    reku dobra godzine. Powiedzial, ze on pracuje do
    20. Kiedy sie uparlem to burknal cos w stylu, ze to sa i tak jego ostatnie dni w tej
    firmie. Od srody mam duplikat karty SIM, do tej
    pory Era nie raczyla mi go aktywowac. Dzwonilem, powiedzieli, ze maja na to 5 dni. Na
    ich stronie
    nie mozna znalezc zadnej informacji ile maja czasu na taka aktywacje.
    Po któryms tam kolejnym telefonie do biura obslugi wyjasnilo sie, niemily Pan w
    salonie ery nie wprowadzil danych mojego duplikatu
    karty SIM do systemu.
    W boa powiedzieli mi, ze mam kolejny raz isc do salonu, zeby wprowadzili dane
    duplikatu SIMa do systemu. Dziekuje bardzo, nie mam
    najmniejszej ochoty znowu stac w kolejce i znosic fochów kolejnego chamskiego
    konsultanta.

    Od tygodnia nie mam tel., w tym od srody era nie aktywowala mi SIMa, chce zerwac z
    nimi umowe i wykazac, ze to oni nie dotrzymali
    warunków. Czy mam szanse, zeby zerwac umowe i nie placic kary? Lojalka konczy mi sie
    w kwietniu.
    Poradzcie co zrobic, bo mam juz dosc ery i jej obslugi.

    Czy gdyby sie okazalo, ze era przekroczyla dopuszczalny czas i nie aktywowala mi
    karty, to czy to jest powód, dla którego moge
    rozwiazac z nimi przedwczesnie umowe nie placac kary? Jesli tak to jak to zrobic?

    Sa moze jakies inne sposoby bezbolesnego i szybkiego podziekowania erze za ich
    uslugi?

    pzdr.
    Mariusz

    p.s.
    Moze to szczegól ale za kilka rozmów, które w tym tygodniu z nimi przeprowadzilem z
    tel. zony, kasuja sobie oplaty za "pomoc"
    konsultantów, chociaz to jest ich wina, ze maja bajzel a ja musze to wyjasniac i
    jeszcze za to placic.

    pzdr.
    Mariusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1