  • Data: 2008-08-29 20:45:53
    Temat: Re: Przedwczesne zerwanie umowy z Era ??
    Od: "Mariusz" <Michalski[WYTNIJ]Mariusz[TO]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Najpierw sprawdź par. 9 ust. 8 regulaminu świadczenia usług PTC:
    >
    > http://tinyurl.com/regulamin-era

    "Operator zobowiązuje się rozpocząć świadczenie Usług Telekomunikacyjnych i
    innych Usług na podstawie Umowy w czasie nie dłuższym niż 7 dni od daty
    zawarcia Umowy."

    Rozumiem, że np. po 10 dniach od nabycia duplikatu karty SIM, jeżeli dalej
    będzie nieaktywna, to mogę rozwiązać z nimi umowę?
    Jak to zrobić? Pismo do Ery i powołanie się na ten punkt regulaminu?

    Płacę regularnie rachunki i w momencie gdy straciłem telefon postąpiłem
    zgodnie z umową promocyjną, czyli godzinę po zdarzeniu poinformowałem ich o
    tym, a dwa dni później poszedłem do salonu po duplikat karty SIM.

    pzdr.
    Mariusz