  • Data: 2006-01-12 22:20:13
    Temat: Przedawnienie.
    Od: Criminator <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam;

    Mam zamiar starać się o przyjęcie do jednej ze służb mundurowych, ale
    jest pewne "ale". Otóż kilkanaście lat temu dostałem grzywnę w Kolegium
    za zakłócenie po pijanemu ciszy nocnej. Był na to jakiś paragraf z
    "Kodeksu Wykroczeń", ale nie pamiętam już jaki.

    Teraz pytanie zasadnicze. Czy muszę podawać w życiorysie, że byłem
    karany przez Kolegium? Minęło już tyle lat, więc myślę, że mogło tu już
    ulec przedawnieniu.

    Pytam, bo w kwestionariuszu jest napisane, że za podanie nieprawdziwych
    danych grozi odpowiedzialność karna.

    Pozdrawiam.

    --
    Taka sobie sygnaturka.