    From: "Lady_Heather" <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Przedawnienie
    Date: Sat, 11 Dec 2010 15:20:00 +0100

    witam,

    otrzymalam od jakies firmy list polecony ze nie zaplacilam im za jakas czesc
    kolekcji ksiazek dla dzieci. Kwota niewielka ok 30zeta. Ksiazki byly ponoć
    wyslane do mnie w pazdzierniku 2007. Ksiazeczek juz nie mam - dziecko z nich
    wyroslo. Wydaje mi sie ze zaplacilam za nie ale przekopalam szuflade z
    rachunkami i nie znalazlam potwierdzenia. Oczywiscie straszą firma intrum
    justitia jesli nie zaplace. Teraz mam pytanie - napisac do nich ze nie wiem
    czy zaplacilam czy nie bo nie mam obowiazku przetrzymywac faktur tego typu w
    nieskonczonosc a jak rozumiem naleznosc zakladajac ze nie jest zaplacona
    przedawnila sie czy po prostu nic nie robic? Moge tez zaplacic dla swietego
    spokoju - to nie majatek ale zakladam jednoczesnie ze jesli mialam do
    zaplacenia to zaplacilam wtedy te 3lata temu

    Pzdr

    LH