  • 11. Data: 2007-06-21 14:43:41
    Temat: Re: Przeciek egzaminu - gdzie zgłosić?
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Wiesz przemyslalem sprawe faktycznie za uczciwy to donosiciel nie ulega
    watpliwosci .

    HWDP nie mam pojecia co to znaczy moze to byc np Hwalmy Wielce Dyruznego
    Pana ,
    glodnemu wszystko kojarzy sie z chlebem.

    Sugerujesz ze dzieki donosicielom moge spac spokojnie? Ostatnio jakis Debil
    doniosl ze czlowieka morduja a to kot sie marcowal.

    Ale zastanowmy sie nad meritum sprawy skad delikwent zna szczegoly jesli
    jest donosicielem ?
    1.Klamie
    2.wydaje mu sie ze ma takie informacje bo jego dobry koles mu powiedzial
    3.wydaje mu sie ze inni wiedza bo jest przeciek
    4.uczestniczyl w zdazeniu

  • 12. Data: 2007-06-21 15:02:36
    Od: "Paweł Kulesza" <rokikulesza@wytnij_towp.pl>

    Użytkownik "Szerr" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Honor?

    Napisałem " co najwyżej można podciągnąć" (załóżmy, że ktoś zadenuncjował
    swojego kumpla z ławki:) )

  • 13. Data: 2007-06-21 15:10:29
    Od: argothiel <a...@i...niechce.spamu.pl>

    MT napisał(a):
> [...]
    > 2.wydaje mu sie ze ma takie informacje bo jego dobry koles mu powiedzial
    > 3.wydaje mu sie ze inni wiedza bo jest przeciek
    Ewentualnie jakiś kretyn z jego otoczenia olewał sobie wszystko cały
    rok, a teraz sie się śmieje z tych, co się uczyli, bo on sam zdał przez
    znajomą ciocię, która pracuje w drukarni...

    Pozdrawiam, argothiel

  • 14. Data: 2007-06-21 15:39:36
    Od: "Szefik" <t...@u...pl>

    > Ale zastanowmy sie nad meritum sprawy skad >delikwent zna szczegoly jesli
    > jest donosicielem ?

    Pomoge ci jeśli sam nie potrafisz wymyśleć. Ktoś w przedzień egzaminu
    napisał ten temat na forum internetowym sugerująć, że podobno ma być taki
    temat (nie, że mu się wydaje).

  • 15. Data: 2007-06-21 16:10:02
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Szefik" <t...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Pomoge ci jeśli sam nie potrafisz wymyśleć. Ktoś w przedzień egzaminu
    > napisał ten temat na forum internetowym sugerująć, że podobno ma być taki
    > temat (nie, że mu się wydaje).

    A ty i tak nie zdałeś ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 16. Data: 2007-06-21 16:15:34
    Od: "Paweł Kulesza" <rokikulesza@wytnij_towp.pl>

> [...]
    > 2.wydaje mu sie ze ma takie informacje bo jego dobry koles mu powiedzial
    > 3.wydaje mu sie ze inni wiedza bo jest przeciek

    Delikwent nie musiał znać szczegółów, mógł mieć uzasadnione podejrzenie - to
    wystarczy.
    Jeżeli natomiast wiedział - to gdyby uczestniczył w tym przedsięwzięciu to
    raczej sam na siebie by nie donosił.

  • 17. Data: 2007-06-21 17:11:38
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Pewnie chce zbawic swiat, a na krzyzu nie wisiec.

  • 18. Data: 2007-06-22 08:07:25
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Spytaj pod celą, to Ci wytłumaczą ;-)
    JaC

    -----

  • 19. Data: 2007-06-22 19:55:47
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Dnia Thu, 21 Jun 2007 16:14:48 +0200, MT napisał(a):
    [...]
    > Uczciwy czlowiek nie kabluje na kolegow z uczelni ! Donosiciel donosi
    > poniewaz chce osiagnac cele ktorych nie moglby osiagnac w sposob
    > dostepny dla innych.

    Czy gdybyś starał się o stypendium które przysługuje 100 najlepszym, i ty
    byłbyś 101, a wiedziałbyś że jedna z tych osób znalazła się nieuczciwie,
    to dalej tak byś myślał?

    p. m.

  • 20. Data: 2007-06-22 20:07:00
    Od: M&C <c...@C...pl>

    mvoicem pisze:

    > Czy gdybyś starał się o stypendium które przysługuje 100 najlepszym, i ty
    > byłbyś 101, a wiedziałbyś że jedna z tych osób znalazła się nieuczciwie,
    > to dalej tak byś myślał?

    Jedna, pięć... Żadna różnica, jeśli dostali to stypendium przez oszustwo.

    Marzena