  • 11. Data: 2004-06-02 12:03:03
    Temat: Re: Przebijane numery silnika
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Cała p[przyjemność po mojej stronie :-)) (Ale wersal wkradł się na grupę)

    Jak u Ciebie przy przeglądzie nie stwierdzono przebijanych, to znaczy że
    obecny przebijał
    tak się broń
    Jacek

  • 12. Data: 2005-06-05 17:48:26
    Od: sebastian Leszno <c...@w...pl>

    dziendobry - prosze Panstwa - ja z takim pytaniem - zakupiłem w listopadzie
    samochod jezdze nim 5 miesiecy ,jade na przeglad i co sie okazuje ze numery
    silnika zostały nabite.przy zakupie auta sprawdzalismy numery silnika i zgadzały sie
    z numerami istniejacymi w karcie pojazdu ,ale okazuje sie ze zostały przebito wogle
    numery wolsfagenoskie chciałem zakupic auto krajowe mało tego mi na 1
    przegladzie takie numery wychodza na jaw a poprzednia włascicielka miała to
    autko 3 lata!!!.jest to moje 1 auto .rzeczoznawca wypowiadajac sie powiedział ze
    mozna sprawe skierowac do sadu - czy mozna Panstwa prosic o pomoc
    prawną.bardzo prosze dziekuje i pozdrawiam.

    -> http://usenet.pomocprawna.info