  • 31. Data: 2009-12-29 17:35:58
    Temat: Re: Prowokacja policyjna
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2009-12-29 11:37, Herald pisze:

  • 32. Data: 2009-12-29 18:20:15
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

  • 33. Data: 2009-12-29 18:50:32
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2009-12-29 19:20, Alek pisze:

  • 34. Data: 2009-12-29 19:34:42
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał

    >>>> Akt Notarialny jest ważny? ;)))
    >>>
    >>> A dlaczego nie?
    >>
    >> A kto jest nabywcą?
    >>
    > No właśnie - jakiś Tomasz B?

    On to zdaje się kupował na fałszywą tożsamość, czyli takiej osoby
    faktycznie nie ma. I co teraz?

  • 35. Data: 2009-12-29 19:41:14
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2009-12-29 20:34, Alek pisze:

    > On to zdaje się kupował na fałszywą tożsamość, czyli takiej osoby
    > faktycznie nie ma. I co teraz?

    I o to pytanie mi chodzi. :)
    Kto może stwierdzić nieważność tej umowy i kto zwróci dom sprzedającemu?
    Przecież dzisiaj, zgodnie z zapisami w KW nie jest on właścicielem
    nieruchomości a co najgorsze - nie zapłacono mu też za nią.

    --
    spp

  • 36. Data: 2009-12-29 20:43:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Alek wrote:
    > Użytkownik "spp" <s...@o...pl> napisał

    > On to zdaje się kupował na fałszywą tożsamość, czyli takiej osoby
    > faktycznie nie ma. I co teraz?

    A to cokolwiek zmienia?
    Notariusz dołożył staranności w potwierdzeniu tożsamości stawiających
    się stron i na tym jego odpowiedzialność się kończy.
    Transakcja jest skuteczna i ważna.
    To, że kupił to duch to nie jego sprawa.

  • 37. Data: 2009-12-29 20:44:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    spp wrote:
    > Kto może stwierdzić nieważność tej umowy i kto zwróci dom sprzedającemu?

    Notariusz lub sąd. Ale ten pierwszy zdaje się odmówił.
    Pozostaje sąd.

  • 38. Data: 2009-12-30 05:14:37
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2009-12-29 21:44, witek pisze:

    > Notariusz lub sąd. Ale ten pierwszy zdaje się odmówił.

    No tak. Notariusz odmówił bo, na jakiej podstawie ma to stwierdzić -
    doniesień prasowych?

    > Pozostaje sąd.

    Ale jaki? Zwykłe postępowanie cywilne? Przeciwko komu - Tomaszowi B.?
    CBA? SP?

    --
    spp

  • 39. Data: 2009-12-30 05:51:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    spp wrote:

    > No tak. Notariusz odmówił bo, na jakiej podstawie ma to stwierdzić -
    > doniesień prasowych?

    > Ale jaki? Zwykłe postępowanie cywilne? Przeciwko komu - Tomaszowi B.?
    > CBA? SP?

    Raczej nie przeciwko komu a w sprawie.
    na mój gust podpatrzyłbym jak np unieważnia się pomyłkowe akty zgonu.
    Ostatnio coś gdzieś mi się rzuciło w oczy, ale nie pamietam już gdzie.

  • 40. Data: 2009-12-30 07:07:55
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2009-12-30 06:51, witek pisze:

    > Raczej nie przeciwko komu a w sprawie.

    Słusznie. A mi po głowie ciągle chodzi, że dzisiaj facet nie ma ani domu
    ani pieniędzy. :)

    > na mój gust podpatrzyłbym jak np unieważnia się pomyłkowe akty zgonu.
    > Ostatnio coś gdzieś mi się rzuciło w oczy, ale nie pamietam już gdzie.

    Sądzę, że cała sprawa jest do odkręcenia - może studenci prawa w ramach
    jakiś ćwiczeń spróbują to rozgryźć? :)

    --
    spp