  • Data: 2004-07-19 16:45:07
    Temat: Prowadzenie działalności "za kogoś innego"
    Od: "Top" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam zamiar handlować pewnymi rzeczami, sprzedawać je na Allegro. Mam na
    Allegro konto (należy do mnie). Czy jeśli mój ojciec, nie ja, założył DG (ze
    względu, że oprócz tego pracuje na etacie, niższy ZUS), to czy ktoś mógłby
    się tym zainteresować? Oczywiście bym wystawiał za te towary rachunki na
    ojca. Byłby to handlel na dosyć niedużą skalę ( 5 tyś obrotu, 1 tys.
    zysków). Czy gdyby mnie np. "zatrudnił" na umowę zlecenie jako "sprzedawca",
    to by nie było problemów?
    Prosiłbym też o inne propozycje :)