  • Data: 2004-04-22 19:01:16
    Temat: Protokół zniszczenia -konieczność ?
    Od: "Toni" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Swego czasu spotkałem się ze zjawiskiem niszczenia przedmiotów w pewny,
    państwowym przedsiębiorstwie.
    Były to telefony komórkowe (starsze typy),biurowe krzesła obrotowe i parę
    innych przedmiotów.
    Rzeczy te były w większości sprawne choć ze śladami użytkowania (niektóre
    zabrudzone,lekko zarysowane etc.).
    Zostały one fizycznie zniszczone (skasowane) --po prostu
    porozbijane,połamane.
    Pytanie moje brzmi jakie przepisy wymagają wykonywania jakichże kasacji ?
    Przyznam się szczerze,że żal mi się zrobiło,gdy ujrzałem takie
    marnotrawstwo.
    Czyż nie ma pozwolenia na to aby np. rozdać to za darmo ludziom zamiast
    niszczyć a następnie wyrzucić na śmietnik ?