  • 1. Data: 2007-06-18 09:03:34
    Temat: Prosze o pomoc w szukaniu specjalisty
    Od: "Mrqs" <m...@a...pl>

    Witam,

    Mam bardzo trudna sprawe w sadzie administracyjnym. Szukam prawdziwego
    specjalisty, autorytetu w dziedzinie prawa administracyjnego. Prosze Was o
    podanie mi gdzie najlepiej sie zwrocic, gdzie szukac. Z prawem nie mam nic
    wspolnego i poza ogolnie znanymi adwokatami (z TV) nie mam pojecia kto jest
    autorytetem w tej dziedzinie. Koszty nie graja wielkiej roli.

    Nie wiem czy szukac na uczelniach... no jestem jak slepy w lesie, bardzo
    prosze o pomoc. Dotychczasowi "specjalisci" tylko zabagnili sprawe i
    ogloszenia gazetowe nie interesuja mnie.

    dziekuje z gory

    Mrqs

  • 2. Data: 2007-06-18 16:47:59
    Temat: Re: Prosze o pomoc w szukaniu specjalisty
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mrqs" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    Prawo administracyjne, to tak szerokie pojęcie, że musiszsię zdecydować, o
    jaki zakres chodzi. Czego - ogólnie - sprawa dotyczy.