eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProsze o pomoc w sprawie wybrniecia z chorej sytuacji malzenskiej › Prosze o pomoc w sprawie wybrniecia z chorej sytuacji malzenskiej
    From: "Anastazy" <D...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prosze o pomoc w sprawie wybrniecia z chorej sytuacji malzenskiej
    Date: 3 Jan 2007 04:15:59 -0800

    Otoz mam mieszkanie nabyte w trakcie trwania malzenstwa mieszkanie jest
    zapisane na mnie ale maz tez jest zameldowany rozumiem ze przez
    wspolnote malzenska ma rowniez prawo do tego mieszkania i nie moge go
    po prostu wyrzucic. Teraz sytuacja wyglada nastepujaca ja juz nie
    mieszkam w tym mieszkaniu a caly czas maz mieszka i zaczyna sie
    panoszyc ze mnie juz wiecej nie wposci ze pozmienia zamki etc. dodam ze
    odkad sie wyprowadzilam maz nie placi czynszu uwaza ze skoro mieszkanie
    jest na mnie to mnie beda ciagac do odpowiedzialnosc. Mam teraz pytanie
    jak sie pozbyc tego pieprzonego pasozyta, jak zrobic zeby sie wniusl z
    mieszkania bo ja dochodzi do tego ze boje sie nawet pojechac i cos
    zabrac z tego mieszkania bo maz jest nieobliczalny w moim mniemaniu,
    jak wyglada kwestia rozwodu i podzialu majatku czy wowczas jest
    potrzeba jego zgoda jego podpisy czy moge jakies pismo spisac u
    notariusza ze nie mieszkam w owym mieszkaniu zeby owe dlugi byly tylko
    jego wlasnoscia czy separacja cos pomoze prosze pomozcie bo nie wiem co
    mam robic