  • Data: 2002-09-18 09:07:38
    Temat: Proszę o pomoc - rachunek telefoniczny
    Od: "Agnieszka B" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W sprawie prawa jestem całkowitym laikiem. Proszę więc o pomoc. W 97-98
    byłam abonentką Plusa. Byłam i przestałam być. Teraz nagle dostałam pismo
    listem zwykłym. Pismo zatytułowane "Wezwanie przedprocesowe". Każą zapłacić
    za zaległe rachunki telefoniczne. Pismo nie jest od plusa, tylko od jakiejś
    firmy, która przejęła byłych abonentów.
    Co teraz? Nie pamiętam wysokości faktur, anie nawet nie pamiętam, czy
    faktycznie zalegam. Od tamtego czasu zmieniłam nazwisko, stan cywilny i
    kilka razy adres zamieszkania. Nawet jeżeli zapłaciłam, to nie mam żadnych
    papierków.
    Co powinnam zrobić? Czekać na jakiś list polecony? Napisać do nich i
    poprosić o kopie faktur? Zapłacić część i prosić o kopie? Olać?
    Bardzo proszę o pomoc.

    Agnieszka B