  • Data: 2002-08-19 13:25:21
    Temat: Prosze o pomoc kpc
    Od: "Francuz" <w...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam pytam raz jeszcze :

    Ile czasu ma sad Rejonowy na odpowiedz na "skarge wnoszaca o wznowienie
    postepowania" ?
    Albo inaczej jak przyspieszyc dzialanie sadu ... poszlo juz 1 pismo z
    prosba o przyspieszenie sprawy.
    Dodam tylko ze zostal mi tylko 1 tydzien .
    Artykol na podstawie ktorego mnie skazano na zaplate , byl niezgodny z
    konstytucja i wyrokiem trybunalu konstytucyjnego zostal zmieniony .art 130 &
    1 kpc
    W okreslonym terminie 1 miesiaca od wyroku trybunalu zlozylem osobiscie w
    sadzie skarge o wzowienie postepowania .
    Bylo to 24 kwietnia tego roku .Czy jest jakis przepis ktory mowi w jakim
    czasie sad powinien odpowiedziec na ta skarge ?? Pytam bo jest to wazne dla
    mnie o tyle ze odpowiedz ta zawiesi dzialania komornika ktory sciga mnie o
    nieprawnie zasadzona zaplate i postepowanie bedzie toczylo sie jeszcze raz.

    Z gory dziekuje za pomoc .

    Francuz