  • Data: 2002-08-19 14:19:57
    Temat: Re: Prosze o pomoc kpc
    Od: "Francuz" <w...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin" <stern@im_Himmel.de> napisał w wiadomości
    news:3D60FD3C.7040606@im_Himmel.de...
    > a czytałes FAQ grupy?
    > tam są adresy :)

    Czytalem ale chwile temu a jak czlowiek zdenerwowany to nie mysli ...

    > podobno martwiłeś się komornikiem,
    > napisz wniosek o wstrzymanie wykonalnosci,
    > potem skargę na czynnosci komornika
    > z byle jakim uzasadnieniem
    > (np. że powinien z urzędu zawiesić egzekucję po TK orzekł,
    > bla bla bla, powszechna znajomośc prawa i tym podobne bzdury)
    > (komornik zapewne wstrzyma się z egzekucją i już zyskujesz czas :) )

    Komornikiem sie najbardziej w tym momencie martwie bo ciezka sytuacja a
    kwota niemala ...
    Juz wnioslem o wstrzymanie wykonalnosci wlasnie na skardze o wznowienie
    postępowania , a mam dodatkowo jeszcze raz wniesc ?
    Skarge do kogo mam zaadresowac do komornika czy do sadu ?
    I na ile komornik wstrzyma egzekucje ??
    TK rozumiem to trybunał konstytucyjny ...
    A FAQ grupy jeszcze raz zaraz przeczytam jak ochlone z nerwow :)

    Francuz