  • 1. Data: 2002-08-19 13:25:21
    Temat: Prosze o pomoc kpc
    Od: "Francuz" <w...@i...com.pl>

    Witam pytam raz jeszcze :

    Ile czasu ma sad Rejonowy na odpowiedz na "skarge wnoszaca o wznowienie
    postepowania" ?
    Albo inaczej jak przyspieszyc dzialanie sadu ... poszlo juz 1 pismo z
    prosba o przyspieszenie sprawy.
    Dodam tylko ze zostal mi tylko 1 tydzien .
    Artykol na podstawie ktorego mnie skazano na zaplate , byl niezgodny z
    konstytucja i wyrokiem trybunalu konstytucyjnego zostal zmieniony .art 130 &
    1 kpc
    W okreslonym terminie 1 miesiaca od wyroku trybunalu zlozylem osobiscie w
    sadzie skarge o wzowienie postepowania .
    Bylo to 24 kwietnia tego roku .Czy jest jakis przepis ktory mowi w jakim
    czasie sad powinien odpowiedziec na ta skarge ?? Pytam bo jest to wazne dla
    mnie o tyle ze odpowiedz ta zawiesi dzialania komornika ktory sciga mnie o
    nieprawnie zasadzona zaplate i postepowanie bedzie toczylo sie jeszcze raz.

    Z gory dziekuje za pomoc .

    Francuz

  • 2. Data: 2002-08-19 13:34:55
    Temat: Re: Prosze o pomoc kpc
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    Francuz wrote:

> [...]
    > nieprawnie zasadzona zaplate i postepowanie bedzie toczylo sie jeszcze raz.

    zobacz art. 414 k.p.c.,
    jeśli przesłanki w nim wywmienione nie są spełnione,
    to chyba nie warto zawracać sobie głowy

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 3. Data: 2002-08-19 13:40:52
    Od: "Francuz" <w...@i...com.pl>

    Użytkownik "Marcin" <stern@im_Himmel.de> napisał w wiadomości
    [ciach]

    a mozesz zacytowac ?? ten artykol albo linka ?

    dziekuje za szybka odpowiedz

    Francuz

  • 4. Data: 2002-08-19 14:03:49
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    Francuz wrote:

    > a mozesz zacytowac ?? ten artykol albo linka ?

    ale jesteś leniwy

    http://prawo.hoga.pl/_akty_prawne_full.asp?strona=&i
    d=66&pg=24

    > dziekuje za szybka odpowiedz

    proszę

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 5. Data: 2002-08-19 14:06:37
    Od: "Francuz" <w...@i...com.pl>

    Francuz wrote:
    > ale jesteś leniwy
    > http://prawo.hoga.pl/_akty_prawne_full.asp?strona=&i
    d=66&pg=24
    > proszę

    nie jestem leniwy po prostu nie moglem znalezc ....

    jeszcze raz dzieki , przesłanki sa spełnione , ale to nic nie zmienia bo
    dalej czekam ...

  • 6. Data: 2002-08-19 14:14:20
    Od: Marcin <stern@im_Himmel.de>

    Francuz wrote:

    > nie jestem leniwy po prostu nie moglem znalezc ....

    a czytałes FAQ grupy?
    tam są adresy :)

    > jeszcze raz dzieki , przesłanki sa spełnione , ale to nic nie zmienia bo
    > dalej czekam ...

    podobno martwiłeś się komornikiem,
    napisz wniosek o wstrzymanie wykonalnosci,
    potem skargę na czynnosci komornika
    z byle jakim uzasadnieniem
    (np. że powinien z urzędu zawiesić egzekucję po TK orzekł,
    bla bla bla, powszechna znajomośc prawa i tym podobne bzdury)
    (komornik zapewne wstrzyma się z egzekucją i już zyskujesz czas :) )

    --
    OE, IE RULEZ!!!
    Niech żyje i trwa

  • 7. Data: 2002-08-19 14:19:57
    Od: "Francuz" <w...@i...com.pl>

    > a czytałes FAQ grupy?
    > tam są adresy :)

    Czytalem ale chwile temu a jak czlowiek zdenerwowany to nie mysli ...

> [...]
    > bla bla bla, powszechna znajomośc prawa i tym podobne bzdury)
    > (komornik zapewne wstrzyma się z egzekucją i już zyskujesz czas :) )

    Komornikiem sie najbardziej w tym momencie martwie bo ciezka sytuacja a
    kwota niemala ...
    Juz wnioslem o wstrzymanie wykonalnosci wlasnie na skardze o wznowienie
    postępowania , a mam dodatkowo jeszcze raz wniesc ?
    Skarge do kogo mam zaadresowac do komornika czy do sadu ?
    I na ile komornik wstrzyma egzekucje ??
    TK rozumiem to trybunał konstytucyjny ...
    A FAQ grupy jeszcze raz zaraz przeczytam jak ochlone z nerwow :)

    Francuz