    From: "a&B" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Proszę o pomoc co mam robić?
    Date: Sun, 25 Sep 2005 15:12:56 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@as1-76.swic.dialup.inetia.pl

    Witam
    Mam siostrę w Domu Pomocy Społecznej, która jest tam decyzją sadu. Chodzi o
    jej mieszkanie, które opieka chce zlikwidować z racji że siostra tam nie
    mieszka, a dług za mieszkanie rośnie. Jest to mieszkanie spółdzielcze ok
    30m2 które można wykupić na własność. Koszt tego z uregulowaniem czynszu i
    opłatą notarialną to przeszło 10 tyś zł Nie wiem co zrobić czy przekazać jej
    pieniądze z wkładu ok 20tyś czy je wykupić, trzymając jako lokatę kapitału.
    Siostra bardzo lubi tam przyjeżdżać na przepustki, ale nie może mieszkać
    sama z racji stanu zdrowia. Czy za mieszkanie własnościowe płaci się czynsz?
    Wiem ze prąd wodę media etc oczywiście tak. Jesli nikt tam nie mieszka czy
    można wyłączyć np ogrzewanie na stałe? Ile takie mieszkanie własnościowe
    jest warte, blok ma 20 lat kuchnia, łazienka przedpokój, duży pokuj, balkon,
    duże miasto, niedaleko centrum Jest niestety zaniedbane, stare okna, ściany
    do tapetowania. Jesli opieka przejmie wkład, pójdzie na lekarstwa itd
    zamiast siostra dostawać je z fund socjalnego.
    Liczę na pomoc
    Pozdrawiam
    Peter