    From: Marcin <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prosze o pomoc PILNE!!!!!!
    Date: Wed, 15 Dec 2004 23:06:53 +0100

    ELO ALL

    jestem pracownikiem stacji benzynowej X (nie wiem czy moge podac nazwe) i
    pracuje na umowe zlecenie, prawdopodobnie zle zatankowałem samochod zamiast
    ropa poszło pliwo, za kazdym razem pytam sie jakie paliwo, ale nie
    udowodnie tego, auto sie zepsuło, czy bede musial poniesc koszty zwiazena z
    naprawa samochodu, przecierz mogł mi zle powiedziec koles i dla tego ja
    zatankowałem zle, na stacji sa kamery ale glosu sie nie odtworzy, nie wiem
    co mam zrobic, mieszkam z mama i ledwo co wiazemy koniec z końcem, co mi
    grozi, czy mozecie mi pomóc, czy moze sa jakies kruczki co do umowy, (ale
    za duzo nie pamietam co podpisywalem) jestem zalamany
    jutro bede wiedział wiecej dziki za pomoc

    LANIA