  • 11. Data: 2006-01-06 15:23:53
    Temat: Re: Proszę o pomoc !!
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dpm19m$ene$1@opal.futuro.pl...
    > Nie mam żadnych dokumentów, ale kredyt był samochodowy a ja nie mam prawa
    > jazdy i szef mojego znajomego wie że byłam kredytobiorcą , i że samochód
    > był
    > potrzebny mojemu znajomemu do pracy

    to nie dowod, postaraj sie przeprowadzic - nagrywajac to na dyktafonie np -
    tak rozmowe z oszustami by
    sie przyznali by jasno z tego wynikalo ze kredyty byly dla nich a oni mieli
    to splacac, a pozniej zaporponuj ugode(jak nagranie bedzie bezpieczne), maja
    10 dni na oddanie kasy albo idziesz na policje.
    Tak czy siak pieniadze odzyskasz a oni dodatkowo zostana ukarani.

    P.

  • 12. Data: 2006-01-06 15:33:14
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dpm21h$fjk$1@inews.gazeta.pl...

    > roznicy wielkiej chyba nie bedzie (czy bedzie?) ani za to ani za to nie
    > zaplaci a proces nie bedzie sie ciagnal latami.

    Różnica jest zasadnicza, bo to jest środek karny i nad jego wykonaniem czuwa
    sąd, a o wypłatę odszkodowania musisz sam się troszczyć i angażować
    komornika.

  • 13. Data: 2006-01-06 15:38:49
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Heming napisał(a):
    > Różnica jest zasadnicza, bo to jest środek karny i nad jego wykonaniem czuwa
    > sąd,

    a w czym przejawia się to czuwanie?

    > a o wypłatę odszkodowania musisz sam się troszczyć i angażować
    > komornika.

    środka karnego też

    KG

  • 14. Data: 2006-01-06 16:01:50
    Od: "bubu" <j...@t...pl>

    Kilka miesięcy temu chciałam pomóc swoim znajomym , i wzięłam na siebie dwa
    kredyty( samochodowy, konsumpcyjny). Po pewnym czasie przestali go spłacać,
    ??????????????
    jesteś naprawdę taka głupia czy tylko wymyśliłaś tą opowiastkę ?????????
    Słusznie uznali ,że zbyt dobrze przy swojej głupocie zarabiasz więc
    pozostaje ci tylko spłacać grzecznie oba kredyty
    i modlić się aby bank(i) nie dowiedziały się o twojej głupocie.Mogą chcieć
    natychmiastowego zwrotu kredytów od klienta nieodpowiedzialnego.

  • 15. Data: 2006-01-06 16:04:58
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    > a w czym przejawia się to czuwanie?

    W tym, że jeżeli uchyla się od spełnienia ciążącego na nim obowiązku to sąd
    może zarządzić wykonanie warunkowo zawieszonej kary albo podjąć umorzone
    warunkowo postępowanie. Mało?

    > środka karnego też

    A przynajmniej masz tytuł wykowaczy za friko.

  • 16. Data: 2006-01-06 16:23:50
    Od: "barakuda" <b...@p...onet.pl>

    W artykule news:dplvfk$dkg$1@opal.futuro.pl,
    niejaki(a): Agnieszka z adresu <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > siebie dwa kredyty( samochodowy, konsumpcyjny). Po pewnym czasie
    > przestali go spłacać, zabrałam więc samochód sprzedałam i spłaciłam

    no dobrze ale jak to zrobiłaś skoro samochód był kupiony za kredyt ? Skoro
    bank daje kredyt na samochód to jego zabezpiczeniem jest między innymi
    zdeponowanie karty pojazdu w banku,oraz pełne ubezpiecznie autocasko i
    dokonanie cesji na bank ?
    Albo czegoś nie zrozumiałem
    barakuda

  • 17. Data: 2006-01-06 16:24:19
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > to nie dowod, postaraj sie przeprowadzic - nagrywajac to na dyktafonie np -
    > tak rozmowe z oszustami

    Mozna nawet nagrac rozmawiajac przez telefon - wiekszosc
    w miare nowych aparatow pozwala nagrywac rozmowy, nie wiem
    jednak czy nie ma ograniczen czasowych do ilus minut.

    Druga opcja, pojsc do nich i zaproponowac przyznanie im sie
    do dlugi na papierze, niech podpisza - mozna sprobowac zakrecic
    troche nimi - ze to potrzebne do banku, aby starac sie
    o rozlozenie na wieksze raty dlugu. Jesli nie beda za bardzo kumaci
    to lykna tylko po to aby miec Cie z glowy.

    Znajomy mial w podobnej sprawie 80K do odbioru i w ten sposob
    zalatwil sobie furtke (a tak naprawde firmie, ktora wynajal)
    do wyroku i sciagniecia dlugu przez komornika.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 18. Data: 2006-01-06 16:30:06
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "barakuda" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Albo czegoś nie zrozumiałem

    Może po prostu zabezpieczeniem był zastaw.

  • 19. Data: 2006-01-06 16:48:52
    Od: "barakuda" <b...@p...onet.pl>

    W artykule news:dpm5uf$5fq$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Heming z adresu <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "barakuda" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Może po prostu zabezpieczeniem był zastaw.

    to zanczy co? zastaw -jest wtedy wpis w dowodzie rejestracyjnym
    barakuda

  • 20. Data: 2006-01-06 16:54:40
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    >W artykule news:dpm5uf$5fq$1@inews.gazeta.pl,

    > to zanczy co? zastaw -jest wtedy wpis w dowodzie rejestracyjnym

    ŁOT? Wpis masz, ale w rejestrze zastawów. To, że na rzeczy jest ustanowiony
    zastaw nie oznacza, że rzeczy nie można sprzedać.