  • 1. Data: 2004-08-09 09:44:16
    Temat: handel pieczywem - zezwolenia
    Od: marek <b...@U...fm>

    witam Grupowiczow,

    Mam nastepujace pytanie: czy aby handlowac pieczywem musze miec jakies
    zezwolenia wydane przez np sanepid lub inne instytucje?? Sprawa wyglada
    tak ze nie mam bezposredniego kontaktu z zywonscia (nie dotykam jej) - w
    sklepie pakuja mi ja do reklamowki a ja ja zanosze klientowi do domu - tak
    jak np zamaianie zakupow taksowka, albo porownalby to do roznosiciela
    pizzy - lokalu jako takiego nie posiadam tylko jestem posrednikiem miedzy
    sklepem a klientem - czy dzialalnosc gospodarcza z odpowiednim wyborek w
    PKD wystarczy??

    Serdecznie pozdrawiam!
    marek