    From: "RobinH" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Prośba o poradę ściganego przez operatora Telewicji Cyfr
    Date: Fri, 4 Mar 2005 09:42:42 +0100
    Sender: r...@o...pl@213.25.145.66

    Na samym początku działalności Wizji ok. 98 rok (operator Telewizji
    Cyfrowej) stałem się jej abonentem korzystając z
    promocji gwiazdkowej, w której dokonując wpłaty za zestaw połowy wartości i
    podpisując umowę zobowiązującą
    mnie do regularnego opłacania abonamentu przez rok. Po tym okresie tuner
    miał się stać moją własnością.
    Z umowy wywiązałem się tak jak trzeba. Po pewnym czasie ceny za abonament
    zaczęły rosnąć i zrezygnowałem z ich usług. Dawno zapomniałem o Wizji i
    nawet kupiłem sobie C+, z którego też po pewnym czasie zrezygnowałem.
    Najciekawsze jest to, że w ostatnich dniach dzwoni do mnie jakiś
    Pan z Kruka i grozi mi sądem, komornikami, policją i jakimś
    tytułem wykonawczym. Początkowo nie zaskoczyłem co to może być. Człowiek nie
    przedstawia się pyta o nazwisko imię adres i rok urodzenia, a następnie
    zadaje pytanie dlaczego nie chcę oddać tunera.
    W związku z tym mam kilka wątpliwości.
    Czy C+ może dysponować moimi danymi i oddawać je do jakiegoś KRUKa???
    Czy mogą się domagać czegoś co należy do mnie???
    Czy muszę udowadniać dla C+ oraz KRUKa, że jestem nie winny??? Nie chcą mi
    przedstawić dokumentu na którym podpisałem dzierżawę tunera. Może nie
    mają???
    Co prawda nie korzystam z niego, ale dlaczego mam oddawać coś za co
    zapłaciłem, ponadto czy to ja muszę udowadniać, że go kupiłem.

    Pozdrawiam Robin